Co čeká cestující MHD, řidiče, chodce či cyklisty v roce 2023? Prozatím ze strany vítěze voleb, koalice SPOLU, bohužel nevidím, i po jejich totálním fiasku s volbou primátora, jakoukoliv vůli se pokusit jakkoliv dohodnout a setkat se nad utvořením schopné a hlavně stabilní koalice pro naše město. Přes naše četné nabídky se uskutečnilo s námi jen jedno seriózní jednání v říjnu, které ale záhy bylo koalicí SPOLU využito pouze k vyjednávání s Piráty, zejména kvůli jejich požadavku, ať ve vedení města nesedí trestně stíhaní.
Situace pro město je tedy nejasná a já jen doufám, že se probudí alespoň trochu rozumu a potlačí se ego a touha po moci neodpovídající volebním výsledkům… Město to potřebuje a infrastrukturní projekty o to více.
Když jsem přebíral gesci dopravy, tak v Praze neběžela ani jedna velká dopravní stavba a ani jeden významný projekt neměl získané stavební povolení, aby se mohlo stavět. Troufám si říci, že dopravní projekty se mi podařilo napříč druhy dopravy významně poposunout a rozjet. Aktuálně běží stavby za více než 22 miliard Kč. Za dalších 27 miliard Kč již soutěžíme zhotovitele.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV