Rada města Uherské Hradiště odsouhlasila na 30. schůzi RM dvě dotace. Ta první se týkala částky ve výši 100 000Kč na „Prezentaci města Uherské Hradiště“, v souvislosti provedení televizního záznamu hry Slováckého divadla Cena facky aneb Gottwaldovy boty v režii B.Rychlíka. ta druhá se týká 50 000Kč pro M Marketing s.r.o. v souvislosti s projektem Česká Miss 2016 v rámci prezentace města v medailonku finalistky soutěže.
Podle veřejných informací ČT, jako veřejnoprávní televize, která je hrazena koncesionářskými poplatky, nevyžadovala finanční spoluúčast města či kraje. Úkolem veřejnoprávního média je mimo jiné i představit divákovi kvalitní tvorbu divadelních scén, což série Rok regionálních divadel v ČT, bude zajišťovat. Není pochyb, že Slovácké divadlo je jedním z nejúspěšnějších regionálních divadel v naší zemi, a že si záznam svého představení zaslouží. Nicméně mám pochybnosti o efektivitě a potřebnosti spoluúčasti města na tomto pořadu. Pokud totiž město chce větší prezentaci, pak si dovedu představit daleko lepší využití finančních prostředků z peněz daňových poplatníků. Nehledě na skutečnost, že Slovácké divadlo nemá problémy se svou prezentací či s naplněností svých představení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva