Nikdy jsem nesouhlasil s rušením poboček České pošty v obcích. Je pro mne nemyslitelné, aby například senioři museli pro své důchody nebo kvůli hrazení poukázek SIPO jezdit do větších měst. Naopak si myslím, že pošta by měla své služby zkvalitnit. Vždyť jsou na denním pořádku stížnosti lidí například na doručovatele, kteří se často ani neobtěžují zazvonit na zvonek u dveří a do schránky rovnou házejí lístek s tím, že adresát nebyl zastižen. Ten je přitom prokazatelně doma. Jsem navíc přesvědčen o tom, že České poště by měla vyrůst pořádná konkurence – a to nejen v oblasti doručování balíků, ale také peněžních a listovních služeb. Teprve pak by si opravdu začala vážit zákazníků a své služby by (snad) zlepšila natolik, že by se nemusela propadat do dalších ztrát a uvažovat o rušení poboček.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV