Taky jsem tomu nevěřila. Praha. Tedy pár poznámek:
- Nevyžádaná reklama je obtěžování.
- Reklama, která svým obsahem uráží přirozenou inteligenci lidí, je obtěžování.
- Reklama, která je vyhazováním peněz z daní těch, kteří se v plných vozech MHD nemohou vyhnout nevyžádaným dotekům, je obtěžování.
Už tu schází snad jen povinná rouška na oči proti zírání.
A žádost nějakého zvědavého Pražana podle zákona o svobodném přístupu k informacím o kopii smluv, kde bychom se podívali, co to poučování lidí o samozřejmostech pražskou kasu vlastně celé stálo.
Má to zkrátka někdo tak starosti… Na to lze říct jen, spolu s kdysi také slavnou reklamou, “vy zíráte, my zíráme…” Kdyby to nestálo ty peníze, bylo by to prostě… k smíchu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV