Netrvalo však dlouho a tito traviči společné řešení našli. Spočívá ve využití nepozornosti nakupujících. V krabici s rýží, jedné velmi známé místní firmy bylo vždy 8 sáčků. Obal zůstal stejně velký i barevný, ale pozor v krabici je již jen 6 sáčků. Samozřejmě za stejnou cenu, která je vydávána v obchodě za „AKCI“.
Stejná lahev nápoje měla dříve 2 litry, vše zůstalo při starém, až na to, že v láhvi je nyní pouze 1,75 litru. Samozřejmě za stejnou cenu, opět v akci.
To je vyložené zdražování, a ještě tím nejvíce nečestným způsobem, tichým okrádáním. Kam to až povede? To je otázka, která trápí každého, neskončíme nakonec u pytlíků nafouknutých vzduchem, jako tomu je dnes u bramborových lupínků všech značek. A komu nebude stačit nasáčkovaný vzduch, má smůlu. Hlavně, že na sociální dávky pro přivandrovalce a podporu všelijakých multikulturních indoktrinací je peněz vždy dost. O zlodějích ve vládě ani nemluvě.
Převzato z profilu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV