Já budu asi jeden z mála, který bude pro to - tento návrh pustit do další diskuse, ale tím vás nechci přesvědčovat, vy jste většinou rozhodnuti. A ne z důvodu, že by návrh byl komplexní, že by byl až tak kvalitní. Nakonec pan předkladatel sám upozornil, že tam některé velmi vážné záležitosti není schopen upravit a já mu to nevyčítám.
Na druhou stranu samozřejmě si také říkám, jestli, když bude méně velkých billboardů, resp. nebudou ty největší billboardy, tak jestli o to víc nebude reklamy některých elektronických médií. Jestli nebude více reklamy v některých tištěných a vyjde to nastejno. Problém je v tom, že občané na reklamu reagují. Reagují, a to je špatná zpráva pro nás všechny. Víte, mně nejvíc osobně, použiji zkratku, "pije krev" oblast reklam, která se týká půjček. Jsem tvoje bezúročná půjčka apod. Lidé enormně liberálně smýšlející mohou říci: to je věc lidí, jestli se nechají nebo nenechají přesvědčit. Ano, určitě něco pravdy na tom je. Ale na druhou stranu, podívejte se, jaká je realita. Realita je taková, že jsou občané, kteří tomu podlehnou. Myslím si, že existuje také něco, jako je společenská zodpovědnost politiků. A když vidí, že tento typ informací určité části občanů zkomplikuje život tak, že se to stává celospolečenským problémem, stojí to velké peníze, velké vícenáklady. Vznikají z toho rozvrácené rodiny. Jsou tady nezaopatřené děti. Je tady narušování, řekl bych, harmonického chodu celé společnosti, tak si myslím, že bychom měli tuto liberální vymoženost nějakým způsobem regulovat.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV