„Dnes je Severojižní magistrála dálnicí, která vytváří v Praze v celé své délce bariéru tak, že vlastně dělí město vedví. Tato studie nakreslí, jak udělat z dálnice městskou třídu, po které budou vedle aut také normálně chodit lidé, jezdit cyklisté, kde přibudou stromy. Očekávám, že tato proměna sem přitáhne i obchodní aktivity, že vznikne bulvár. Studie se bude týkat celého úseku magistrály od Veletržní ulice až po Jižní spojku,“ uvedl náměstek primátorky hl. m. Prahy Matěj Stropnický a dodal: „Dnešní podobu magistrály považují za překonanou i všechny městské části, jimiž prochází, léta ji kritizují občanské iniciativy. Jednání mé a náměstka Petra Dolínka musí tak v následujících týdnech vést nejprve k tomu, abychom sladili všechny tyto představy.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV