To je výsledek několika jednání, která se konala od 5. listopadu. Tedy pár dnů poté, kdy město zveřejnilo novou a pro občany města ne příliš vyhovující podobu jízdních řádů.
„Jakmile jsme zveřejnili nové jízdní řády MHD platné od prosince 2018, začaly přicházet desítky podnětů a proseb o úpravu a doplnění převážně školních spojů a spojů, které využívají zaměstnanci velkých místních firem. Rozhodli jsme se tedy vyslyšet jejich prosby a zatáhnout tak zvaně za ruční brzdu,“ uvádí současnou situaci starosta města Robert Stržínek a pokračuje: „Chtěl bych poděkovat za vstřícnost zástupcům ČSAD jako provozovateli MHD, že s námi dokázali v tak krátkém časovém horizontu jednat a vrátit se zpět do původního systému.“
Město zadalo novou optimalizaci MHD u společnosti Transport Advisory. „Ta ji připravila špičkově, nicméně jsme s ní předběhli dobu. Dále z ní budeme vycházet a v prvním kroku zavedeme navrženou okružní linku. Ta bude, oproti původnímu plánu, obousměrná. Trasa je naplánovaná od nemocnice, přes kasárna, kam dosud autobusy nezajížděly, přes koupaliště, ulici Solární, obchod Lidl, vlakové nádraží, současnou stanici MHD u Sýpky, ulici Vsetínskou a zpět k nemocnici. Linka by měla navíc jezdit tak, aby se lidé v čas dopravili na vlaky mířící primárně do Vsetína a Hranic,“ představuje starosta.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV