TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify

16.05.2014 5:20 | Zprávy

TOP 09 a Starostové chtějí před eurovolbami zaujmout mladé voliče na hudební síti Spotify.

TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix” oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.

 „Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.

"V každé volební kampani se snažíme přijít s něčím novým a překvapivý," dodává volební manažer Jaroslav Poláček. "Věřím, že hudební fanoušky naše reklama zaujme. Nebude je obtěžovat prázdnými sliby nebo evropskými pseudomýty,” dodal.

Spotify funguje v ČR od loňského prosince a posluchačům nabízí více než 20 milionů skladeb.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Lenka Knechtová byl položen dotaz

bydlení

Vámi kritizovaná digitalizace stavebního řízení je podle mě zanedbatelný problém v porovnání s tím, že má ČR problém s nedostatkem bydlení, které, když už je, tak je pro většinu smrtelníků nedostupné. A upřímně nemám dojem, že když jste byli ve vládě, že jste problém nějak řešili. Můj dotaz tak zní,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolář (TOP 09): Kaja Kallas, Andrius Kubilius a Jozef Síkela. Trio, které má dost politické odvahy

14:06 Kolář (TOP 09): Kaja Kallas, Andrius Kubilius a Jozef Síkela. Trio, které má dost politické odvahy

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k hlasování pro novou Evropskou komisi.