TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify

16.05.2014 5:20 | Zprávy

TOP 09 a Starostové chtějí před eurovolbami zaujmout mladé voliče na hudební síti Spotify.

TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix” oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.

 „Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Ing. Jaroslav Faltýnek byl položen dotaz

Co jste jako poslanec za poslední 4 roky prosadil nebo dokázal?

Dřív jste byl Babišova pravá ruka a dost aktivní poslanec, to se ale podle mě teď dost změnilo a říkám si, zda ve sněmovně nesedíte (možná ani to ne) - za dobré peníze - jen do počtu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pošarová (SPD): Český průmysl kolabuje a ptám se, kde je vláda?

21:03 Pošarová (SPD): Český průmysl kolabuje a ptám se, kde je vláda?

Projev na 136. schůzi Poslanecké sněmovny dne 22. dubna 2025 k prohlubující se krizi českého průmysl…