TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify

16.05.2014 5:20 | Zprávy

TOP 09 a Starostové chtějí před eurovolbami zaujmout mladé voliče na hudební síti Spotify.

TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix” oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.

 „Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.

"V každé volební kampani se snažíme přijít s něčím novým a překvapivý," dodává volební manažer Jaroslav Poláček. "Věřím, že hudební fanoušky naše reklama zaujme. Nebude je obtěžovat prázdnými sliby nebo evropskými pseudomýty,” dodal.

Spotify funguje v ČR od loňského prosince a posluchačům nabízí více než 20 milionů skladeb.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Ing. Petr Beitl byl položen dotaz

Benešík (KDU-ČSL): Slováci jsou na tom v zastoupení lidí v mezinárodní politice lépe než my

Můžete mi vysvětlit, jak je to možné? To jste jako politici tak neschopní protlačit na vysoká místa politiky, kteří by hájili zájmy Česka? Ono to dost vysvětluje, proč podle mě na mezinárodní scéně zájmy nás Čechů vlastně nikdo pořádně nehájí, a proč se stáváme stále více bezvýznamnou zemí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pokorná Jermanová (ANO): Byrokracie a nesmyslně nastavená zelená politika budou dál bujet

17:02 Pokorná Jermanová (ANO): Byrokracie a nesmyslně nastavená zelená politika budou dál bujet

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k nové Evropské komisi.