Prague City Tourism (PCT) spouští od 1. července marketingové kampaně, které podpoří příjezdový i domácí cestovní ruch a současně budou informovat návštěvníky o pravidlech a kultuře chování v metropoli. Vedle digitální zahraniční kampaně #stayinprague, která již funguje a láká kultivované cestovatele ze zahraničí do Prahy, spustí PCT na začátku července kampaň #vprazejakodoma. Letos se nejedná o benefitní program, ale přináší motivační balíčky pro delší pobyty českých turistů. Spolu s městskou částí Praha 1 společnost zahájí také osvětovou kampaň Enjoy Respect Prague.
Značka #vprazejakoma zůstává i nadále hlavní značkou na podporu domácího cestovního ruchu v metropoli a v létě bude podpořena i silným marketingem. Tento rok se nicméně již nejedná o benefitní program, jako tomu bylo předchozí dvě sezóny, kdy se město snažilo o restart cestovního ruchu po covidové pandemii. Prague City Tourism prostřednictvím #vprazejakodoma představuje domácím turistům zajímavé balíčky, díky kterým by si mohli pobyt v hlavním městě prodloužit.
„Cestovní ruch v Praze se po covidovém útlumu postupně vzpamatovává, letos se proto společně s Prague City Tourism a Prahou 1 zaměřujeme na informování návštěvníků, aby se chovali ohleduplně a s respektem k městu i místním. Součástí kampaně Enjoy Respect Prague jsou také užitečné rady a tipy na neobyčejně zajímavá místa bez davů lidí nebo kam si zajít na dobré jídlo,“ říká radní hl. m. Prahy pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.