Sociální nadační fond zahájil kampaň #NeviditelneMosty (více ZDE), kterou připravil v pro bono spolupráci s agenturou Cocoon a fotografem Pavlem Hejným. Kampaň má za cíl přiblížit několik příběhů Pražanů a Pražanek, kteří zůstali na těžkou zkoušku sami, obrátili se na Sociální nadační fond hl. m. Prahy, a i díky jeho podpoře zvládli situaci překonat.
Kampaň přináší také novou příležitost pro příznivce a filantropy. Firmy i jednotlivci mohou darem podpořit ty, kteří se ocitli na hraně a hrozí, že se propadnou do sociálního vyloučení, nebo podpořit rozvoj inovativních nástrojů pomoci, které fond nabízí. Hlavní město jde v této iniciativě příkladem a zavázalo se zdvojnásobit všechny dary, což významně zvýší dopad podpory. Kromě poskytnutí podpory ve formě daru mohou firmy zapojit své zaměstnance nebo zákazníky do zaměstnanecké sbírky. Jednotlivci i kolektivy mohou také sdílet vizuály kampaně, uspořádat osobní výzvu a inspirovat své okolí k pomoci. Kampaň staví mosty mezi těmi, kdo mohou pomoci, a těmi, kdo pomoc akutně potřebují. Cílem je tak přispět k větší solidaritě mezi obyvateli metropole.
„Za dva roky od spuštění nadačních programů fond podpořil již více než 1 000 individuálních žádostí. Jen za rok 2023 Sociální nadační fond pomohl získat či udržet bydlení více než 150 domácnostem, zvládat péči téměř 160 lidem se zdravotním znevýhodněním i pečujícím a podpořit spokojený život pěstounských rodin díky více než 200 příspěvků na kroužky, psychoterapeutickou podporu, letní tábory či speciální vzdělání pro pěstouny,” uvádí náměstkyně primátora hl. m. Prahy pro oblast sociálních věcí Alexandra Udženija.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV