Upozornit na rizika a škodlivost pití alkoholu. To je cílem kampaně Nepít je normální a televizních spotů z dílny Česká televize které připravil Úřad vlády s Ministerstvo zdravotnictví České republiky s Všeobecnou zdravotní pojišťovnou.
„Spotřeba alkoholu v České republice je 11,7 litru čistého lihu na osobu za rok, a tím v Evropě zaujímáme druhé místo spolu s Francií. Reklama na alkoholické nápoje často podprahově zobrazuje alkohol jako běžný prostředek k relaxaci, uvolnění, co už neuvádí v jakékoliv podobě varování, že se jedná o produkt se závislostním potenciálem, jehož užívání má rizika. A právě na ta chceme novou kampaní upozornit,“ říká ke kampani Jarmila Vedralová, národní koordinátorka pro protidrogovou politiku, jejíž odbor na Úřadu vlády je iniciátorem vzniku kampaně.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV