Tak skončil jeden z nejzvláštnějších školních roků, které jsem v dlouhé éře svého působení ve školství zažila. Konec školního roku byl v naší společnosti jako v pohádce Jana Wericha Princezna koloběžka první: ustrojený neustrojený, obutý neobutý, učesaný neučesaný…
Jako interaktivní učitelka jsem si udělala zpětnou vazbu a ráda podělím se s vámi o to, co mě zaujalo.
Měla bych přemýšlet nad příštím školním rokem, co si z postřehů mých studentů odnést. Jsou věci, které neovlivním, ale třeba i já bych radši chodila do školy na devět hodin. Mnoho mých kolegů, kteří měli online výuku od osmi hodin ráno, říkalo, že žáci byli na obrazovce v pyžamu… A psychologické výzkumy říkají, že pozdější začátek školy byl pro většinu žáků výhodnější. Co pak ale s unikátním mimoškolním vzděláváním jako jsou kroužky a kluby, které počítají s tím, že student či žák má volno už brzy po obědě?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV