Zahradil (ODS): Česká média o mé kampani většinou cudně mlčela

25.05.2019 12:14 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k vlastní kandidatuře na evropského komisaře

Zahradil (ODS): Česká média o mé kampani většinou cudně mlčela
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jan Zahradil

28. listopadu loňského roku jsem s heslem “Retune the EU” zahájil - jako zatím jediný Čech - tzv. “spitzenkandidat” kampaň, coby evropský volební lídr jednoho z šesti celoevropských politických uskupení, ACRE (Aliance evropských konzervativců).

Trochu statistiky k tomu:
- projel jsem 12 zemí (mimo ČR)
- mluvil na 12 konferencích
- měl 8 vlastních tiskovek
- zúčastnil se 5 veřejných debat
- o mně nebo se mnou vyšlo v evropských médiích (printy, online, TV, rozhlas, podcast, video, autorské op-eds) celkem 128 článků a rozhovorů a dalších 5541 zmínek v různých kontextech.

Sociální média ještě zpracováváme.
Byla to skvělá jízda, i když česká média o tom většinou cudně mlčela.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Lumír Aschenbrenner byl položen dotaz

Green Deal

Je nějaká šance, že to zelené šílenství skončí? Vždyť pokud budeme jediný, kdo mu podlehne, tak planetu to nezachrání a nás to žene jen do zkázy. Nebo myslíte, že nám lidem přinese něco dobrého? Co? Už takhle je naše ekonomika dost nekonkurence schopná – to je jen samé omezení, nařízení a byrokracie...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hejtman Půta: Tenhle hnus teď začal chodit mé ženě na Facebook

8:14 Hejtman Půta: Tenhle hnus teď začal chodit mé ženě na Facebook

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke zprávám na sociálních sítích.