Vedle toho, že nový terminál nahradí ostudné buňky, měla jeho budova sloužit také jako důležité záchytné parkoviště. To mělo pomoci městu Liberec snížit počet aut zatěžujících svým vjezdem střed města. Parkování v této budově mělo být výhodné, ideálně provázané se slevou na jízdenku MHD, popř. jinými benefity (slevy na vstupenku do ZOO, Babylonu apod.). Město mělo mít rozhodující vliv na to, jak bude režim v tomto parkovacím domě upraven.
„Pokud se terminál stane majetkem kraje, město Liberec nebude mít režim tohoto parkovacího domu ve svých rukách. Jaký bude mít kraj zájem na tom nabízet v něm co nejlevnější parkování? A jaký bude mít kraj zájem na to starat se o sousední park, který měl vedle terminálu přesunem stávajících nástupišť vzniknout?“, ptá se J. Felcman, předseda libereckých Zelených, člen výboru Zastupitelstva města Liberec pro územní plánování a dopravu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV