Netradiční reklamní kampaň spustil Budějovický pivovar Budvar. V televizních spotech i inzerátech v tisku z nich doslova křičí zápor NE. Ten má vyjádřit především postoj k prodeji ochranných známek či k vaření tohoto piva mimo České Budějovice. Televizní tváří kampaně se stal herec Jan Tříska, který se rozhodl první říci NE komunistické cenzuře a odešel z Československa do USA.
Spolu s ním využívá Budvar olympijského vítěze Lukáše Pollerta, což zdůvodňuje tím, že bývalý vodní slalomář odmítl být doživotním zasloužilým sportovcem, prodal své medaile a stal se lékařem. V tisku se objevují inzeráty v několika variantách, které jsou plné symboliky, jež přímo s kampaní souvisí: Těžká zbroj, pavéza s logem Budvaru, socha Davida, váhy spravedlnosti, ochranná známka, akciové listy se symbolem neúplatnosti atd.
Celá reklama v PDF ZDE
Koncept spotů je příliš zatěžkán patosem

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník