Když pomineme, že pro pražskou individuální automobilovou dopravu by se bez funkčního systému vnitřních a vnějších okruhů jednalo o katastrofu, je především zarážející jeho laxní přístup k mnohem závažnějším problémům. O mnohem důležitějším problému pražské dopravy, kterou má v gesci, a totiž dostavbě Pražského okruhu mezi Běchovicemi a D1 (stavba 511), se vyjadřuje pouze suchým konstatováním, že stavba začne asi v roce 2020. Pokud by ČSSD s ANO neselhaly na vládní i magistrátní úrovni, mohlo se začít stavět mnohem dříve.
„ČSSD s ANO vládne na pražském magistrátu i ve Strakově akademii, přesto ale nedokázaly zajistit zařazení stavby 511 na seznam prioritních staveb. To by umožnilo zahájení stavby mnohem dříve než v současnosti skloňovaném roce 2020. Místo toho se snaží Petr Dolínek odklonit pozornost od selhání sebe a svých koaličních partnerů propagováním utopistických zelených vizí Matěje Stropnického,” dodává předseda pražské ODS Filip Humplík.
26.07.2016 22:45:00
Náměstek Dolínek by měl dělat svou práci a neřešit zbytečnosti
V dnešním rozhovoru pro Hospodářské noviny náměstek Dolínek velmi zapáleně mluví o „humanizaci“ magistrály a její proměně v zelený bulvár za pomoci redukce počtu jízdních pruhů.
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout