Zrychlí se výstavba dálnice D4?
Dálnice D4 z Prahy na jih Čech se staví již od 60-tých let minulého století. Zrychlí nový způsob financování formou PPP projektu její výstavbu?
Dálnice D4 z Prahy na jih Čech se staví již od 60-tých let minulého století. Zrychlí nový způsob financování formou PPP projektu její výstavbu?
Situace na česko-německých a česko-rakouských hranicích se stala od této neděle alarmující. Tisíce řidičů uvízlo v pasti nekoordinovaných opatření.
Posledních pár dní to vypadalo, že nouzový stav v Česku skončí dnešním dnem. Jeho prodloužení nepodpořila žádná z opozičních stran. Proti se postavili i komunisté, kteří jinak v tichosti vládnou s vládní koalicí.
Velmi znepokojivým momentem ve vývoji pandemických restriktivních opatření je nedostatečná nebo jen povrchní empatie vůči (dovolím si tvrdit) ještě zranitelnější skupině, než jsou lidé v seniorském věku, skupině, která je vnímána s jakousi automatick
Dálnice D47, resp. D1 má opět vážné problémy v další výstavbě. Do výstavby se, jak nám velí náš národní kolorit, vložili opět Děti země a soud zrušil územní rozhodnutí pro pokračování ve výstavbě D1 (dříve D47) z Přerova u obce Dluhonice.
Nejspíše se shodneme, že Ministerstvo dopravy je velmi složitý resort. Přesto už přes půl roku nejen osobně nevěřícně sleduji situaci, kdy na něm nemáme adekvátního člověka, který by se mu plně věnoval.
Jako by nás letošní rok nechtěl nechat usnout na vavřínech. Kromě koronaviru to jsou až příliš časté nehody na železnici. Ať už jde o vykolejení vlaku v Lázních Kynžvart, srážku vlaků v Perninku a další případy v sérii nehod.
HURÁ!! Konečně po čtyřech letech vládnutí nám hnutí ANO v neděli představilo svůj program. To jim to ale trvalo!
Česká republika je skoro nejhorší v čerpání dotací EU. Neschopností úředníků přicházíme o miliardy korun. Přitom se všichni úředníci tváří, že se nic neděje. Podnikatelé bojují o každou korunu zisku a stát se je snaží připravit o co nejvíce jejich pe