Doprava v Praze
Pane inženýre, je o Vás známo, že jste se angažoval v řešení okruhu kolem Prahy. Celá 90.léta se nic nedělo, teď se vše chce dohnat. Jakou vinu na tom máte, nebo ne?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
15.06.2015 18:16:34 - Ing. František Laudát
Okruh kolem Prahy (Pražský okruh) je od roku 1993 státní, nikoli městskou
investicí. Do léta 2006 jsem byl pražským zastupitelem, nikoli republikovým
politikem. Odtud již pramení moje značně omezené možnosti. Nikdy jsem ani nebyl
radním, kteří mají přece jen o něco více pravomocí. Cokoli jsem tedy v
devadesátých letech dělal, bylo většinou nad možnostmi svého mandátu, z čirého
nadšení. Není pravdou, že se nic nedělo. Byl postaven úsek Třebonice - Řepy a
Řepy - Ruzyně, byly připraveny a v roce 20012 zprovozněny úseky Slivenec -
Lahovice, Lahovice - Jesenice a Jesenice - D1. Při svém působení ve výkonné radě
SFDI i v Hospodářském výboru Sněmovny jsem vždy prosazoval finance na Pražský
okruh. proč nestojí celý a kdo má odpovědnost? Ptejte se v Běchovicích, Suchdole v
dalších dotčených obcích. Ptejte se těch, co podávají odvolání, i když se jich
okruh přímo netýká, ptejte se projektantů, kteří připravují špatné podklady,
které správní soud shazuje, ptejte se investora, t.j. ŘSD, proč netlačí na
realizaci rychleji a kvalifikovaněji. Jako řadový zastupitel jsem dělal, co jsem
mohl, teď je to na současných komunálních politicích. Obávám se, že za řadou z
nich budou jen pro Prahu ztracená léta. je mi líto! Jen nevím, kdo co teď chce
dohnat. Prachař ztratil rok nejen na Pražském okruhu, ale v investicích v celé
republice. Loni byl sedmý nejhorší výsledek ve zprovoznění D a R od roku 1970!