Ing. Jan Skalický

  • BPP
  • Děčín
  • zastupitel města
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,23. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Bezplatné MHD

Dobrý den,všiml jsem si, že stejný dotaz jste položil i na profil našeho lídra Zbyňka Passera. Ten je jistě jako kandidát na primátora fundovanější k odpovědi, jelikož problematika MHD spadá do kompetencí velké Prahy a tak možné koaliční partnery jistě okomentuje on. MHD zdarma bylo ve článku zmíněno jako dočasné řešení, aby Praha nebyla v ko

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Dohoda

To bych byl nerad, kdybyste měl pravdu, ale tohle je dotaz na naší centrálu.Ing. Jan Skalický

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

pochvala

Děkuji, to jste mě potěšil. Já samozřejmě tím sloganem i řečí těla zjednodušuji téma. Nesnáším kolony, ale ve všech svých článcích i dalších materiálech vysvětluji podrobně, jaká opatření v dopravě je nezbytné udělat, aby konečně v centru Prahy, a tím myslím i Smíchov, nebyly kolony zbytečně projíždějících aut.Ing. Jan Skalický, politické hnu

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

kampaně

Určitě jste musel vidět i lídra pro volby do Zastupitelstva hlavního města Prahy Zbyňka Passera. Já se snažím se svým týmem dostat k občanům myšlenky našeho programu, moje cíle a představy o fungování Prahy 5. Není to úplně jednoduché, protože hlavní média v čele s tzv. veřejnoprávními nové strany a tím i nové přístupy a myšlenky ignorují. Ale mě t

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

divočáci

Řešit problém s přemnožením divočáků nespadá do kompetence obcí. Je třeba obrátit se na myslivecká sdružení, která mají na starost udržovat stavy zvěře na odpovídající úrovni. V poslední době je zaznamenáno velké přemnožení divočáků, kteří nemají přirozeného nepřítele. Za příčinu je povážováno mimo jiné zvýšené pěstování kukuřice a řepky. Nebylo by

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Máte nějaké řešení?

Ano, máme řešení. Jsme si plně vědomi, že tento sociální problém je dlouhá léta přehlížen a jeho řešení odkopáváno do autu. Dovolím si Vám překopírovat svůj článek, který vyšel zde v Parlamentních listech.Ing. Jan Skalický 28. 7. 2014 8:43:20Kdo bydlí, má židli</

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

děkuji

Byl jsem mj. ředitelem Ředitelství vodních cest, což spadá pod Ministerstvo dopravy. Snad najdete na mých současných komunikačních kanálech vše potřebné.

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

bannery?

To máte jednoduché:www.skalicky.czwww.proprahu5.czwww.facebook.com/hnutiproprahu5Na www.skalicky.cz najdete všechno, i další spojení.Pěkný večer i Vám.Ing. Jan Skalicky, politické hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Pan předseda?

Děkuji za důvěru. Jsem předsedou dopravní komise hnutí PRO PRAHU, kandiduji i do Zastupitelstva hlavního města Prahy. Pokud bych uspěl, rád bych měl nějaký vliv právě v oblasti dopravy, možná i rozvoje města. Neskromně říkám, že tomu opravdu rozumím. Žiju na Barrandově, tedy na Praze 5, jedné z nejdynamičtějších městských částí,  až na posledn

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

rozdělení pravomocí

Naším cílem je přenést na městské části agendy, které jsou na magistrátní úrovni zbytečné a navíc zvyšují administrativu. Magistrát se nesmí dobrovolně zahlcovat agendami, které by lépe vykonala městská část, která je blíže občanům.<p style="font-family: Signika, 'Signika Negative', sans-serif; font-size: 16px; text-align: justi

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

chytré semafory

Celý inteligentní dopravní systém musí být instalován na hlavních průjezdních i objezdových trasách v Praze. Podle konkrétního rozsahu lze teprve počítat cenu. Jistěže to není levná záležitost, ale proti tomu je třeba postavit ušetřený čas, výrazné snížení tvorby zplodin, bezpečnost a pohodlí. A tohle všechno dohromady spočítáte těžko, ale určitě j

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

dálniční známky

Jak už jsem odpověděl na jednu z otázek, tento systém je možné samozřejmě zavést podle konkrétních podmínek v kterémkoliv regionu. Já kandiduji v Praze, znám přesně podmínky v Praze a Dálniční známku Pražana budu navrhovat v Praze.Ing. Jan Skalický, předseda dopravní komise politického hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

nízkoemisní zóny

Nízkoemisní zóny jsou rozumné řešení, ale bude záležet na konkrétní implementaci. Nesmí se z toho stát jakýsi "tajný generální zákaz vjezdu". Opatření musí vycházet z konkrétních dat o znečištění. Například ani v tak přísném Německu tento systém motocykly speciálně neřeší. Vzhledem ke spotřebě paliva motocyklů a při dodržování povolené rychlosti 50

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

doprava

Každý by měl přece vědět sám, na co je odborníkem. Moje celoživotní profesní kariéra a dokonce i moje koníčky to ostatně předurčují. Podstatné je ale to, že jsem za něj považován i v odborných kruzích a mám často příležitost potvrzovat to i na odborných konferencích. Věřím, že budu mít možnost po mém zvolení přesvědčit o tom i občany Prahy 5. Naopa

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

lanovka

Lanovky tohoto typu a této velikosti se chovají spíš jako pohodlné tramvaje. Na své trase bude projíždět pouze jeden opěrný sloup. Jsem naprosto přesvědčen, že je to dopravní prostředek absolutně komfortní pro všechny skupiny obyvatel a samozřejmou podmínkou je bezbariérové provedení. Ing. Jan Skalický, předseda dopravní komise politické

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Kolik vás stojí kampaň?

Neděláme žádnou nákladnou volební kampaň, nemůžeme se rovnat tzv. velkým či tradičním anebo bohatým stranám. Kampaň pro volby do Zastupitelstva hl.m. Prahy zajišťuje centrální štáb politického hnutí PRO PRAHU. Pro volby na Praze 5 sháním sponzory já. Považuji za samozřejmé, že přesně podle zákona naší kampaň vyúčtujeme.Ing. Jan Skalický, poli

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

rozpočet

Děkuji za jasný dotaz, pokusím se jasně odpovědět. Jedno z nejkrásnějších a nejnavštěvovanějších měst na světě musí mít v rozpočtu dostatek peněz na svůj vlastní rozvoj. Dopravní opatření jsou klíčovým faktorem takového rozvoje, to si vždy připomenu, když navštívím jiná evropská města jako je Vídeň, Mnichov, Paříž či Londýn. Od vyřešení individuáln

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Václavák

Už dlouhou dobu se mluví o návratu tramvají na Václavské náměstí. Je ale samozřejmé, že to nemůže být nějaká izolovaná akce. Snad budete se mnou souhlasit, že je nutné opět propojit Vihohradskou třídu s Václavským náměstím a také vrátit Národní muzeum zpět z izolace za clonou mnohaproudové komunikace. V souvislosti s tím by se tramvaj vrátila na Vá

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

MHD

MHD a doprava vůbec, to je moje stěžejní téma. V politickém hnutí PRO PRAHU působím jako předseda dopravní komise. Kandiduji i do Zastupitelstva hlavního města a pokud naše hnutí uspěje, předpokládám, že se budu věnovat zejména dopravě. Dovoluji si ocitovat z našeho programu, z pasáže týkající se MHD.Podporujeme výrazně vyšší využití potenciá

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

procenta

Nemáte pro mě nějakou lehčí otázku? Pokud se nám podaří dostat naše myšlenky a náš program k voličům, věřím v zisk minimálně 15%. Ale vím, že to bude těžké, protože pozornost hlavních médií je zřejmě ze setrvačnosti (nechci podsouvat jiné motivy) upřena na tradiční politické strany.Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU, kand