Ing. Jan Skalický

  • BPP
  • Děčín
  • zastupitel města
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,23. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

výbory, gesce...

Na úvod musím jasně říci, že mám ambici stát se starostou Prahy 5 a nestydím se za to. Věřím, že moje odvážná povaha by byla pro Prahu 5 přínosem. Pokud by naše politické hnutí PRO PRAHU nezískalo dostatečnou podporu, budu rád pracovat pro Prahu 5 v oblasti územního rozvoje a dopravy. Zároveň jsem na volitelném místě kandidátkky politicckého hnutí

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

jak tak čtu

Moc Vám děkuji za důvěru a podporu, velmi si toho vážím a slibuji, že se vynasnažím nezklamat. Vedení politického hnutí PRO PRAHU je vidět na stránkách www.proprahu.cz a dalších mediálních kanálech. Určitě znáte Zbyňka Passera, starostu MČ Praha-Koloděje či Petru Venturovou, starostku MČ Praha-Šeberov. Na dalších místech kandidátky do Zastupitelstv

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

rodina

Samozřejmě, že rodinu mám. V dnešní době jsou však politici na všech úrovních napadáni a dehonestováni a mnoho lidí z tohoto důvodu do aktivní politiky vůbec nejde. Hlavně proto nehodlám vystavovat svoji rodinu do výkladní skříně. Svůj životopis mám na stránkách www.skalicky.cz.ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU, kandidát

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Praha

Předpokládám, že pan Lachnit se ztotožnil s programem strany, ze kterou kandiduje. Aspoň já to tak mám nastavené a nikdy bych nekandidoval za stranu nebo hnutí, se kterými bych nesdílel stejné názory. Souhlasím s Vámi, že politika, a nejen v Praze, se tříští a vznikají nové strany či hnutí. Já vidím příčinu v morálním úpadku tzv. větších či tradičn

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

inspirace

Nevím, jestli můžu říct, že je přímo mým vzorem, ale obdivuju politická rozhodnutí a prozíravost Karla IV. Vždycky, když procházím centrem Prahy, uvědomuju si, jak geniálně narýsoval půdorys města i z dnešního hlediska. Historické centrum Prahy ohraničené někdejšími hradbami je prostorné ve srovnání s jinými městy rozvíjejícími se ve stejné době. P

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Metafora

Považoval bych za laciné konkrétně se vyjadřovat k tomu, co starostka od konkurence utratila v roce 2012 při nějakém drahém obědě za humry, šneky a podobné laskominy. Řeknu to obecně. Já bych na takový oběd za 9000 nešel, umím se najíst dobře a mnohem levněji. Už vůbec si nedovedu představit, že bych si něco takového ještě nechal proplatit jako pol

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Jména

Pokud se nechcete aktivně účastnit dění v politickém hnutí Pro Prahu, ale rádi byste i tak nějakým způsobem přispěli na jeho chod, dáváme vám možnost stát se našim váženým dárcem. Postaráme se o to, aby i sebemenší příspěvek našel účelné využití.V případě zájmu o poskytnutí finančního daru nás kontakt

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

:)

 Praha má jedno z nejkrásnějších (nebo nejkrásnější?) historických center na světě. Tam patří určitě dlažební kostky a nikoliv asfalt. Také pokud možno co nejméně aut, která jen projíždějí Prahou. Ing. Jan Skalický, předseda dopravní komise politického hnutí PRO PRAHUkandidát na starostu Prahy 5

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

obchvat Prahy

 Pro Prahu je dobudování Pražského okruhu klíčovou záležitostí. Zadrhlo se to na několika místech. Jedním z nich je propojení od R10 k D1, který projednáme v optimalizovaném řešení úseku 511 u Běchovic na základě analýzy dopravních toků. Místním občanům předložíme matematicky podložená data o budoucím provozu na okruhu a zároveň s tím technick

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

členové

 Politické hnutí PRO PRAHU staví kandidátku do Zastupitelstva hl. města Prahy a téměř do 50 z celkového počtu 57 městských částí. Celkový počet našich kandidátů se pohybuje kolem tisícovky. Celopražským lídrem je pan Zbyněk Passer, předsedkyní hnutí je Petra Venturová, oba zkušení komunální politici, dlouholetí starostové malých městských část

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

MHD

 Jedním z mých koníčků je cestování a to i hromadnou dopravou. Poznal jsem při svých cestách městskou dopravu v mnoha evropských i světových metropolí a věřte, že Praha se rozhodně nemá za co stydět. Jistěže existují problémy, víme o nich a máme konkrétní řešení na jejich odstranění. Ale nemůžu Vám slíbit, že každý cestující MHD v Praze bude p

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

parkování

 P+R, neboli park and ride (používá se tato mezinárodně uznávaná zkratka pro záchytná parkoviště) má v Praze kapacitu necelých 3 tisíce parkovacích míst, navíc plně neodpovídajících dopravním proudům. Naši cílem je postupně vybudovat potřebných 30 tisíc míst. Zpoplatnění P+R je spíše symbolické na úrovni do 20 Kč za den anebo zakoupením speciá

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Je pravda,že p. Passer-developer chce získat rozsáhlé území

 Naše hnutí je postaveno zezdola a hlavním motivem vzniku byly problémy městských částí ve vztahu k magistrátu. V čele hnutí je Zbyněk Passer, který komunální politiku velmi dobře zná, jelikož je dlouholetým starostou městské části Praha-Koloděje. Jako lídr jedné z nějvýznamnějších městkých částí se účastním všech důležitých interních jednání

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

wollner

 Věřte, že kdybych měl jakékoliv důkazy o tom, že Česká televize nebo její redaktoři se dají koupit, rád a okamžitě bych to zvěřejnil. Protože slyším jen fámy, tak jsem se ve svém článku za Českou televizi postavil. Ostatně už titulek mého článku zní : "Ať si kdo chce co chce říká, já věřím České televizi." A doufám, že mě nezklame ani v budou

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Passer

 Financování volební kampaně není v mé kompetenci, je to záležitostí centrální kanceláře. Z interních zdrojů vím, že pan Radim Passer je jedním z donátorů politického hnutí PRO PRAHU, ale spíš minoritním. Každopadně v zákonné lhůtě naše hnutí zveřejní kompletní seznam donátorů.Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHUkandidát na

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Praha 5

 Praha 5 je moje srdeční záležitost a právě proto jsem se rozhodl kandidovat na starostu Prahy 5. Městské části obecně  trpí podfinancováním ze strany pražského magistrátu a právě to chceme změnit. Proto jsem na kandidátce do Zastupitelstva hlavního města Prahy za politické hnutí PRO PRAHU a proto usilujeme o změnu rozpočtových pravidel.

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

cože

 Zkusím odpovědět citací ze svého článku. Titulek: Ať si kdo chce co chce říká, já věřím České televizi. Z článku: Nevěřím, že je možné si v České televizi objednat takové služby. Kde z celého článku můžete vyčíst, že já věřím teorii o placených reportážích?Ing. Jan Skalický politické hnutí PRO PRAHUkandidát na starostu Prahy 5

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

spolupráce

 Se všemi předsedy stran kandidujících na Praze 5 jsem se setkal, s mnohými máme hodně stejných či podobných názorů, ale velmi důležité bude i složení kandidátek. Komunální politika hodně záleží na lidech, kteří ji dělají.Ing. Jan Skalickýkandidát na starostu Prahy 5 za politické hnutí PRO PRAHU

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

volby

Politické hnutí PRO PRAHU bude kandidovat v Praze a téměř ve všech městských částech našeho hlavního města. Nejsme politický projekt na jedno použití, v Praze jsme vznikli, Prahu známe a v Praze kandidujeme. Děkujeme za hlasy všem opravdovým Pražanům.Ing. Jan Skalickýpolitické hnutí PRO PRAHUkandidát na starostu Prahy 5

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Opencard

Magistrát hlavního města Prahy i nadále předvádí ve vztahu k Opencard jen svou bezradnost, nekoncepčnost a nedostatek kompetencí. Investice 100 milionů do nové společnosti Operátor OPENCARD a.s. následované krachem jednání s dodavatelem řešení jen ilustruje absenci koncepčního přístupu k celé problematice městské karty.&nbs