klamání spotřebitelů
Dobrý den, kam se mohu obrátit, když kupující klame spotřebitele? Příklad z dneška. Koupila jsem si dva croissanty - měly být s čokoládou a proto byly 2x dražší než obyčejné. V práci jsem si je chtěla sníst, ale čokoláda žádná. Mohu to někde nahlásit? A jak to dokázat? Nebo když je v potravinách něco (třeba brouk), který tam být nemá. On totiž prodejce může říct, že tam čokoláda byla a brouka jsme si tam nastrčili sami...Podobný problém. Co když vám nesedí položky na účtence s nákupem? Jak to dát vědět ostatním lidem, aby si na to dali pozor a třeba šli nakoupit jinam? Děkuji za výklad
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)