Nedílnou součástí každé volební kampaně jsou billboardy. Na nich se v posledních týdnech před kláním politických stran snaží zviditelnit kandidáti daných politických stran a to i ti, kteří jinak aktivitou ve sněmovně neoplývají. Dříve hlavní pravicová síla ODS se nicméně v průběhu posledních let natolik znemožnila, že místo portrétů lídrů raději zvolila jakési logo ptáčka, které navíc vypadá jako logo sociální sítě TWITTER. Jedná se podle mě o důkaz toho, že tato politická strana se stydí za svoji značku i své vlastní kandidáty a úmyslně je nedává voličům na odiv.
Chápu, že smutné postavy ODS jako je například Pavel Bém, Milan Jančík, Ivan Langer, Marek Benda, Petr Nečas nebo snad zcela nevýrazní Martin Kuba a Miroslava Němcová by spíše voliče odradili, ale myslím si, že politické strany by se za své kandidáty a členy stydět neměly. Jsou to totiž právě a jen oni, kteří mohou utvářet praktickou každodenní politiku. Sebevíc altruistický volební program tak bude sotva k uvěření, pokud by lidé věděli, že za ním stojí třeba například takový Martin Kocourek, známý svojí kauzou s odklonem peněz od své manželky nebo bývalý primátor hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda, toho času jeden z obviněných v kauze Opencard.
Člověk nemusí být ani marketingovým expertem, aby nepoznal, že heslo VOLTE PRAVICI, není zcela adresné a dělá víceméně službu ostatním pravicovým subjektům na politické scéně, hlavně TOP 09, nebo Babišově ANO 2011.
Vyprázdněnost hesla VOLTE PRAVICI je pro ODS příznačná. Místo programových priorit - věcí, ke kterým se politická strana zavazuje, že po volbách pro občana udělá - přichází kandidátka na premiérku Němcová s omšelou agitací VOLTE PRAVICI. Chápu, že 90% toho, k čemu se před minulými volbami zavázala, zůstalo stejně jen na papíře, a tak je možná dneska vlastně lepší již nic konkrétního občanům neslibovat. Pokud si ale v Polygonu (sídle ODS na pražském Pankráci) myslí, že někdo „vhodí lístek straně“ na základě „příkazu“, aby volil tak či onak, je pravděpodobné, že budou 26. října hodně zklamáni.