Přinesl rovněž lepší návaznost spojů či odjezdy v pravidelně se opakujících intervalech. Lidé se tak snadno dostanou do práce, do školy, k lékaři, na nákupy či za zábavou.
Velkou výhodou našeho systému je, že je pružný a umožňuje rychlé změny vždy, když je to potřeba. Nedávno tak kraj například změnil vlakový jízdní řád na trati Týniště nad Orlicí – Broumov. Na základěpřipomínek zástupců měst a obcí jsme provedli několik zásadních úprav, které obyvatelům Broumovského výběžku usnadní cestování do Náchoda. Jde zejména o obnovení provozu vlaku z Meziměstí do Náchoda v pracovní dny či prodloužení školního vlaku o úsek Meziměstí - Teplice nad Metují pro zajištění dopravy do Hronova a Náchoda.
Integrovaný systém zkrátka umožňuje, aby kraj přizpůsoboval dopravu poptávce cestujících. Základním předpokladem ale je, aby spoje byly využívané, a jejich dotování mělo smysl. Královéhradecký kraj totiž každým rokem vydá na financování dopravní obslužnosti téměř 660 milionů korun, což představuje jednu z největších položek v jeho rozpočtu. Díky tomu jezdí vlaky a autobusy po celém regionu a poskytují cestujícím kvalitní služby.
S blížícími se prázdninami a časem letních dovolených budou veřejnou dopravu využívat čím dále tím častěji i turisté a návštěvníci, kteří do Královéhradeckého kraje přijeli za přírodou, památkami či aktivním odpočinkem. Věřím, že budou všichni při svém cestování spokojení a budou se do našeho regionu rádi vracet.