problémy s novou dálničkou
Dobrý den. Obracím se na vás jako na místopředsedu hospodářského výboru, protože pochybuji, že se od Havlíčka dočkám odpovědi. Víte vůbec, že systém na nákup elektronické dálnční známky stále blbne? Zkoušela jsem oba dny o víkendu si dálničku koupit a pořád mi to psalo chybu. Nakonec se mi to podařilo. Ale dosud mi nepřišlo žádné potvrzení o zaplecení. Jak mám vědět, že platba proběhla v pořádku? A kde mám doklad o zaplacení, který má každý prodejce povinnost kupujícímu vydat? Nevím, zda mi dokážete odpovědět, ale nemohl byste to kdyžtak zjistit a prověřit? Děkuji Vernerová
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
Dobrý den, paní Vernerová,
děkuji Vám za dotaz a zároveň se omlouvám, že reaguji až nyní – bohužel na PL chodím velmi sporadicky a s voliči komunikuji primárně přes email nebo můj facebookový profil. Co se týká systému na nákup elektronických dálničních známek, tak jsem osobně nezaznamenal žádný problém. Známku jsem si pořizoval nedávno a nákup mi zabral pár minut. Vše bylo rychlé, intuitivní a nesetkal jsem se s komplikacemi. Prosím, dejte mi vědět v soukromé zprávě na facebooku, zda jste svůj problém nakonec vyřešila - www.facebook.com/KolovratnikM.
Děkuji a přeji Vám hezký den.
MK