Ing. Martin Kolovratník

  • ANO 2011
  • Pardubický kraj
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,92. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

30.10.2014 10:05:35 - Vojta U.

řidiči

Auta ve špatném technickém stavu nebudou moci na silnice. Mysleli jste ale také na to, co udělat proto, abyste takovému stavu zabránily? Proč máme auta oproti cizině v tak hrozném stavu? Odpověď je jednoduchá, mají kvalitní silnice, na rozdíl od nás. Jsem velmi zvědav na Vaši odpověď. Děkuji Vojta

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

13.11.2014 18:46:31 - Ing. Martin Kolovratník
Pochopil jsem správně, že vinu za špatný stav vozidel kladete nekvalitním silnicím? Pokud je to správně, tak podle mě máte pravdu jen zčásti. Obecně je  problém v tom, že máme extrémně zastaralý vozový park. Lidé svá stará auta lepí a flikují, často obcházejí kontrolu emisí a STK. Přitom v bazarech dnes najdete spoustu levných aut v perfektním stavu, o tom jsem se přesvědčil osobně. Větší přísnost proti vrakům by proto měla občany „pošťouchnout“, aby si ve vlastním zájmu pořídili něco lepšího. A k vozovkám? Tady vám dávám stoprocentně za pravdu. Jeden novinář, který nedávno projel Evropu, prohlásil, že máme silnice úplně nejhorší.  A že nechápe,  jak si můžeme dovolit vybírat mýtné. Je to dědictví minulých vlád a budeme mít co dělat, abychom ho napravili. Ale potřebné kroky se nám daří. Například v těchto dnech Hnutí ANO  prosadilo  ve sněmovním výboru i na SFDI to, že stát přidá v příštím roce  všem krajům téměř 3 MLD na opravy těch nejhorších úseků II a III tříd. To je skvělá věc, která pomůže během několika měsíců.  Bohužel  musím férově přiznat, že odstupujícímu ministru Prachařovi pár příležitostí uteklo. Už dnes mohly běžet výkupy pozemků (které teprve startují) a například ŘSD už mohlo mít připraveno spoustu nových silnic.  Nový ministr bude mít co dělat, aby toto zpoždění napravil.