Česká spořitelna
Zdravím,poslouchal jsem vás na TV Barandov. Vaše působení v politice je i bankovnictví.
Chtěl bych vás upozornit na podivné chování bývalé naší banky Spořitelna. Tato banka zavedla nový produkt "George" bohužel to byl velký krok zpět. Nevýrazná a nepřehledná grafika.Složité přihlášení. Dokonce se jim jednou podařilo změnit přihlašovaci protokol tak, že když jsem nevlastnil mobil se snímačem otisku prstu, tak jsem se do systému nedostal a musel jsem dojít na pobočku a tam jsme to dali do pořádku.
Nedovedu si představit, že bych bydlel někde 20 Km od pobočky a neměl auto. To by byla akce na celý den. Všechny tyto kroky zavánějí diskriminací seniorů a méně majetných lidí, kteří nemají na to si koupit nový telefon se snímačem prstu. Managment Spořitelny asi prodělává nějakou změnu, bohužel k horšímu...jako by se do vedení dostali Piráti...ochranné prvky klienta jsou dle mě přehnané a nepřehledné.
Díky předem za odpověd.
Sedlák P.
důchodce
UL
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
děkuji za dotaz. Českou spořitelnu jako banku nemám. Na produkt George jsem zatím od klientů slyšel zatím jenom pochvalu z hlediska vývoje internet bankingu. Detailně jsem se tomu nevěnoval. Pravdou je, že sám využívám produkty několika bank. Sleduji, že ve službách a v přehlednosti prospotřebitelském chování jsou přátelský pro jednotlivé klienty. V případě George to nemohu hodnotit. Jediné, co bych Vám mohl doporučit, navštivte pobočku České spořitelny a napište ombudsmanovi, aby měli zpětnou vazbu. Případně bych Vás chtěl požádat, zdali byste mi mohl napsat na bankovnipoplatky.com, kde bychom tuto zpětnou vazbu zveřejnili a požádali Českou spořitelnu o vyjádření. Výsledkem by mohlo být případně zlepšení nebo vysvětlení situace aby to nezůstalo v rovině dotazu a mé odpovědi.
Patrik Nacher