Variantní řešení
Mohu se zeptat, kudy povedou objízdné trasy této komunikace, neb dálnice musí mít vždy svou objízdnou trasu. Nebude-li ji mít,bude docházet ke špuntům v zasažených místech. tj. při jakémkoliv problému na D1 v Brně se ucpe dálnice i všechny komunikace od Bosonoh Troubska, či Žebětína. Kumulace městské dopravy z Bystrce a plánované tranzitní dopravy po R43 (20 tis. aut) a výrazné snížení rychlosti v tunelech bude znamenat špunt (který vidíme např v současnosti na D1), který bude znamenat, že se lidé budou snažit objet místo špuntu a těžká kamionová dopravy se bude dostávat do míst jako Kohoutovice,dále tranzitní doprava bude dále ucpávat komunikaci z Bystrce do Brna kolem Svratky. A to nemluvím při výstavbě, kdy vezmeme Bystrci současnou komunikaci, kterou využívá cca 17 tis. aut denně? Přitom výstavba komunikace bude znamenat kolaps dopravy na desetiletí. Plánovala se i při schvalování i tato podmínka? Neb výstavba z peněz Brna, to bude projekt na 10-20 let v horizontu příštího století
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)