JUDr. Bohumil Šimek

  • BPP
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,41. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

26.02.2020 16:17:40 - nezmarxy

Variantní řešení

Mohu se zeptat, kudy povedou objízdné trasy této komunikace, neb dálnice musí mít vždy svou objízdnou trasu. Nebude-li ji mít,bude docházet ke špuntům v zasažených místech. tj. při jakémkoliv problému na D1 v Brně se ucpe dálnice i všechny komunikace od Bosonoh Troubska, či Žebětína. Kumulace městské dopravy z Bystrce a plánované tranzitní dopravy po R43 (20 tis. aut) a výrazné snížení rychlosti v tunelech bude znamenat špunt (který vidíme např v současnosti na D1), který bude znamenat, že se lidé budou snažit objet místo špuntu a těžká kamionová dopravy se bude dostávat do míst jako Kohoutovice,dále tranzitní doprava bude dále ucpávat komunikaci z Bystrce do Brna kolem Svratky. A to nemluvím při výstavbě, kdy vezmeme Bystrci současnou komunikaci, kterou využívá cca 17 tis. aut denně? Přitom výstavba komunikace bude znamenat kolaps dopravy na desetiletí. Plánovala se i při schvalování i tato podmínka? Neb výstavba z peněz Brna, to bude projekt na 10-20 let v horizontu příštího století

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

Tento dotaz čeká na zodpovězení.