Podle náměstka hejtmana pro oblast dopravy Michala Kortyše byla samotná příprava opravy přeloučského mostu, která spočívala v přeložkách sítí a provizorním mostu, daleko složitější než samotná realizace. „I přesto, že se jedná o památkově chráněnou stavbu, tak se jednalo o finančně nejméně náročnou stavbu. Spolupráce s památkáři fungovala po celou dobu stavby velice dobře, za což bych chtěl všem poděkovat. Stavební firma navíc dodržela stanovený harmonogram stavby, za což si také zaslouží naše poděkování. Jsem přesvědčený, že jsme i my přistoupili k rekonstrukci tohoto památkově chráněného mostu s maximálním respektem,“ řekl Michal Kortyš.
Práce na mostě spočívaly v odstranění jeho nevyhovujícího příslušenství, odbourání vyrovnávací desky nosné konstrukce a odstranění izolace. Na připravené konstrukci byla vybudována monolitická vyrovnávací deska včetně říms pod chodníky a nového odvodnění komunikace. Na mostě bylo také instalováno nové zábradlí v parametrech toho předchozího.