Ukázalo se, že organizovaná mediální kampaň, poněkud nepřesně nazývaná „vliv sociálních sítí“ (zdaleka nešlo jen o ně), nemá takový vliv na občany, jak se někteří po prvním kole prezidentských voleb obávali. To je velká naděje do budoucna, protože to kříží plány těch, kteří se domnívali, že pomocí takto organizovaných (a placených) kampaní budou mít vliv na politiku státu.
27.01.2013 19:40:00
Ještě ke kampani
Z prezidentských voleb, podle mého názoru, plynou ještě dvě skutečnosti, které nejsou tak na první pohled patrné.
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout