JUDr. Vít Bárta

  • VV
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,32. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Projekt Autoškola národa se velmi povedl

Hezký den, pořadu autoškoly národů jsem se bohužel kvůli pracovním povinnostem nemohl zúčastnit. Velmi dobře, a já jim za to děkuji, mě zastoupili ředitel BESIP Ondřej Valenta, ředitel dopravní policie Leoš Tržil a ředitel mého kabinetu na Ministerstvu dopravy Karel Hanzelka. Také bych chtěl poděkovat České televizi, která se tohoto projektu pod mo

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Dostavba D8 mne naopak velmi zajímá

Informace v médiích, ze kterých při mé kritice vycházíte, se bohužel nezakládají na pravdě. Netuším, proč jsou tyto nepravdy opakovaně vypouštěny do médií společně s komentáři paní hejtmanky, ačkoliv jde o lež. Jako každý slušný člověk jsem totiž i já vychován tak, že když se nemohu nějaké akce z vážných důvodů zúčastnit, slušně se omlouvám, a to s

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Green paper dopravní superkoncepce

O návštěvě pana velvyslance Ministerstvo dopravy bohužel nikdo neinformoval. Výjezdům do krajů se naopak věnuji velmi pečlivě. Loni jsem nastolil pravidelné každopáteční výjezdy do jednotlivých krajů a v tomto trendu pokračuji i letos. Konkrétně v Jihočeském kraji jsem byl v průběhu loňského podzimu. Do léta navíc představím green paper své dopravn

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Jak dál s odpočívadly?

 Dobrý den,dopravní superstrategie se zabývá i tématem odpočívadel (odborně odpočívek). Ministerstvo dopravy si klade pro další roky za úkol prověřit efektivnost jejich správy a porovnat výhodnost takových jednotlivých kroků. V úvahu přicházejí tři scénáře: 1/ Ponechání součastného stavu, kdy vlastníkem je stát. 2/ Pronájem odpočívek jed

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Protikorupční balíček není jen další výmysl vládních úředníků

 Úvodem: 1) V prvé řadě je třeba připomenout, že od počátku bylo celé téma diskutováno a stále je s Transparency International a dalšími nevládkami, které dávají náměty, zkušenosti a analýzy. Není to tedy jen další z výcuců vládních úředníků.1) Přijatý návrh obsahuje časová pásma pro legislativní úkony, tj. některé části tepr

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Operační program Doprava

Dobrý den, peníze z Evropské unie nejsou bohužel nekonečné. Všechny opreační programy mají své limity (celkový objem financí) a projekty, které jsou z nich propláceny, musí splňovat určitá kritéria. Evropa pak jednotlivé projekty musí schválit k proplacení. Není to tedy tak, že by nám zaplatila úplně všechno, co potřebujeme nebo navrhujeme. Navíc j

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Kam jdou prostředky z mýtného?

Všechny peníze vybrané prostřednictvím mýtného směřují do Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI), pro nějž jsou jedním z nejdůležitějších příjmů. Ze získaných prostředků SFDI jednak postupně splácí dodávky jednotlivých částí mýtného systému, ovšem většina peněz je určena na opravy a údržbu stávajích dálnic, rychlostních komunikací a další ro

JUDr. Vít Bárta
JUDr. Vít Bárta odpověděl na dotaz

Jednání s představiteli ČLK

 Jako přímý účastník včerejšího jednání s představiteli České lékařské komory (ČLK) a nikoli LOKu, jak také bylo uvedeno, musím reagovat na dezinterpretace mediální komentářů v ČT a dalších mediích. Také dotazy ze strany fermaceutických firem svědčí o tom, že mediální výstupy jsou vytrženy z kontextu tak, aby byl opět vyvolán neklid a negat