Horší než to je
Dobré ráno, po různých prohlášeních a článcích to vypadá, že celá ta aféra nebyla tak horká, jak ji média udělala. Máte ještě něco v rukávu nebo začnete být normálně fungující politická strana?
Dobré ráno, po různých prohlášeních a článcích to vypadá, že celá ta aféra nebyla tak horká, jak ji média udělala. Máte ještě něco v rukávu nebo začnete být normálně fungující politická strana?
Pro mě jsou teď klíčové dvě věci. Zaprvé očistit se od nespravedlivých a nepodložených obvinění. A pak uspět při volbě předsedy VV. Na dopravní problematiku určitě nezapomenu. Budu se jí, stejně jako reformám, věnovat jako poslanec, člen vyjednávacího týmu VV.
Pane doktore, začnete teď hned s očišťováním svého jména, abyste se mohl co nejdřív vrátit do vlády nebo máte úplně jiné plány?
Pane Bárta, udělal jste řez do Skánské, a mafiáni typu Řebíček a spol nespí, a jejich chapadla jsou velmi dlouhá. Patříte na 1.místo jako ministr, který něco udělal, zbytek jsou žabaři. Přeji vám, ač jsem vám nefandil brzký návrat do vlády, ale bez pitomců typu Kalousek, Vondra . . .
Dobrý den, myslím, že potrefil husu - myslím firmu Skanska a jiné, které dodávají silnice tak, že za rok jsou zase rozsypané. Čemu se chcete věnovat, až nebudete ministem? za tu dobu jste už určitě nasbíral hodně zkušeností v dopravě.
V tomto blogu bych se rád vyjádřil k připravené reformě zdravotnictví.
pane ministře, zmínil jste se, že stranu chcete vytrhnout ze středu, jakým politickým směrem chcete jít ? Lumír
V roce 2010 poskytl SFDI příspěvek celkem na 41 akcí v celkové výši 183 435 091 Kč . V tomto roce je v rozpočtu SFDI na tento účel určeno 160 mil. Kč. Žádosti o příspěvek byly na SFDI předloženy k 18.3.2011 a v současné době probíhá kontrola jejich věcné správnosti. Předpoklad schválení příspěvků pro tento rok ve Výboru SFDI je v měsíci květn
Hezký den, úvod dotazu musíme rozdělit. Silnice I. třídy jsou v majetku státu a dle zákona o SFDI jsou veškeré prostředky z výběru za zpoplatnění převáděny do fondu dopravy s cílem částečného krytí nákladů na výstavbu, opravy a údržbu především pozemních komunikací. Co se týče zpoplatnění silnic II. příp. III. tříd, tyto jsou v majetku krajů a dosu
Jaký je ideální důchod podle Vás, pane ministře? Tři tisíce euro jako na západě?
Dobrý den, mám dotaz ohledně mýtného na silncích I.,II a třetí třídy (pro nákladní auta doufám). Především, je možné opravdu ohlídat, aby vybrané peníze neputovaly jinam, než na opravy a údržbu, dál bych se chtěl zeptat, jestli jste v souvislosti s tím uvažoval o částečném přesunu silniční dopravy na železnici a o kapacitě železniční dopravy. Kapek
Jaký důchod by měl mít průměrný český důchodce?
Dobrý den pane ministře, čtu kritiku na vaší strategii dopravy v ČR. Moc se mi nezdá, že byste předložil tak nekvalitní materiál, je za tím snad něco jiného? Fandím vám, jak jste se vyjádřil k důchodové reformě. díky za odpověď straka
Kolik miliard letos spolknou obchvaty a kolik například stezky pro cyklisty? Děkuji
Pan Huml z vaší strany se prý už nechce vzdát imunity. Vyzvete ho k tomu?
Hezký den, pořadu autoškoly národů jsem se bohužel kvůli pracovním povinnostem nemohl zúčastnit. Velmi dobře, a já jim za to děkuji, mě zastoupili ředitel BESIP Ondřej Valenta, ředitel dopravní policie Leoš Tržil a ředitel mého kabinetu na Ministerstvu dopravy Karel Hanzelka. Také bych chtěl poděkovat České televizi, která se tohoto projektu pod mo
Informace v médiích, ze kterých při mé kritice vycházíte, se bohužel nezakládají na pravdě. Netuším, proč jsou tyto nepravdy opakovaně vypouštěny do médií společně s komentáři paní hejtmanky, ačkoliv jde o lež. Jako každý slušný člověk jsem totiž i já vychován tak, že když se nemohu nějaké akce z vážných důvodů zúčastnit, slušně se omlouvám, a to s
Dobrý den pane ministře, otestujete si taky své řidičské dovednosti v pořadu Autoškola národa? Jak myslíte, že dopadnete? Děkuji za odpověď, Miloš
Věci veřejné udělaly další krok v prosazování svých cílů. Na dnešním zasedání ekonomických ministrů prosadily mezigeneračním solidaritu.
O návštěvě pana velvyslance Ministerstvo dopravy bohužel nikdo neinformoval. Výjezdům do krajů se naopak věnuji velmi pečlivě. Loni jsem nastolil pravidelné každopáteční výjezdy do jednotlivých krajů a v tomto trendu pokračuji i letos. Konkrétně v Jihočeském kraji jsem byl v průběhu loňského podzimu. Do léta navíc představím green paper své dopravn