MF Dnes se ujala role vyšetřovatele i soudce
Prohlášení ministra Víta Bárty k informacím MF Dnes o údajném sledování politiků agenturou ABL
Prohlášení ministra Víta Bárty k informacím MF Dnes o údajném sledování politiků agenturou ABL
Dobrý den pane ministře., se zájmem pročítám články o propojení ABL a politiky. Předpokládám, že různých útoků jste si užil víc než dost, ale já bych se rád zeptal, na něco jiného. Novináři MF Dnes vytahují z rukávu jednu kauzu za druhou – Drobila, Vás, úplatky komunistům, atd. Odkud podle vás MF Dnes podobnou horu informací bere? Krup
Pane ministře, zachráníte naší budovu nádraží v Boleslavi? Dnes je v dezolátním stavu, ale na Parlamentních listech jsem četla, že jste nakloněn její záchraně. Lenka z Boleslavi
Soustavně bráníte svého předsedu a protikorupční balíček. Všímám si ale, že z politiků jste v podstatě sám jako kůl v plotě. Proč protikorupční balíček taj hájíte? Co nám přinese?
Dobré ráno pane ministře, kdyby se Vám podařilo dostat lumpa Bendu za katr, koupím vám flašku něčeho dobrého. Přesto, máte proti němu nějaké důkazy nebo jde jen po humbuk, který časem vyšumí?
Mediální zkratka – Vít Bárta, toho času ministr dopravy, strká nos do čeho nemá.
Premiér naznačuje, že máte až příliš velký vliv na resort vnitra. Podobné debaty už tu byli při sestavování téhle vlády. Nechystáte se rezignovat, abyste podobným řečem učinil přítrž? Děkuji za odpověď, Borůvková
Nepřehání to vaše strana s kritikou pana Langera? Tem pán už přece jen v politice dost dlouho není.
Dobrý den pane ministře, dočetl jsem se, že se letos postaví jen 24 km dálnic a velmi hlasitě Vám tleskám, jak se snažíte šetřit. Jen angažmá Číňanů, o kterém se v poslední době mluví, mě příliš netěší. České firmy to nezvládnou? Přeji Vám vše nejlepší do nového roku. Ptal jsem se už pana Kalouska, ale jen tak ze zvědavosti, co Vám udělalo největší
Pane ministře, myslíte, že se Vám někdy podaří dospět k dohodě se statkářkou Havránkovou? Počítáte pořád i s vyvlastněním? Děkuji za odpověď, Miloš.
Jak se postavíte k premiérovu útoku vůči VV? Podpoříte koaliční vládu podle koaliční smlouvy, odejdete nebo nakonec budete hlasovat proti vládě, kvůli premiérově aroganci?
Všechny peníze vybrané prostřednictvím mýtného směřují do Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI), pro nějž jsou jedním z nejdůležitějších příjmů. Ze získaných prostředků SFDI jednak postupně splácí dodávky jednotlivých částí mýtného systému, ovšem většina peněz je určena na opravy a údržbu stávajích dálnic, rychlostních komunikací a další ro
Jako přímý účastník včerejšího jednání s představiteli České lékařské komory (ČLK) a nikoli LOKu, jak také bylo uvedeno, musím reagovat na dezinterpretace mediální komentářů v ČT a dalších mediích. Také dotazy ze strany fermaceutických firem svědčí o tom, že mediální výstupy jsou vytrženy z kontextu tak, aby byl opět vyvolán neklid a negat
Dobrý večer pane ministře, dočetl jsem se, že se angažujete na podobě reformy zdravotnictví. U ministra dopravy to trochu překvapí, ale u schopného manažera je to pochopitelné. Co bude ústředním bodem vaší reformy? Děkuji, Horyna
Na mýtném se za dobu jeho existence vybralo už 23 miliard korun. Šly všechny tyto prostředky na stavbu dálnic? Dálnice to potřebují…
Řidiči, respektujte železniční přejezdy! I tak by mohla znít společná výzva Ministerstva dopravy (MD), Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) a Drážní inspekce (DI). Nehodovost na přejezdech totiž stále stoupá. Přibylo i usmrcených a zraněných.
Skanska dostala zaplaceno za most pro zvěř přes D47, který nikdy nepostavila. Přitom vyinkasovala celých 76 milionů. Takhle si představujete šetření?
pane Bárto, kdo řídí vaše ministerstvo? Média občas přicházejí se zvláštními teoriemi, třeba, že vaše ministerstvo řídí Radek Šmerda, člověk blízký lidovcům i TOP.
Véčkaři odmítají sjednotit DPHZčko na 19%, víte, ne že bych z tohodle sjednocení byla nějak zvlášť šťastná, ale z něčeho se ta důchodová reforma zaplatit musí. Z čeho ji chcete platit vy?
Zvyšování efektivity na železnici: úspora 500 milionů korun a zvýhodnění nákladní dopravy