Plánujete konečně změnit způsob stavby a opravy dálnic?
Současný stav je katastrofální! Nebudu srovnávat s vyspělejšími státy jako Německo, Rakousko či Itále, ale se státem se značně horší startovací situací po roce 1990, než jsme měli my. Zaujalo mne Maďarsko, kam občas jezdím na dovolenou. Jedu po D1 na 14 km dlouhém úseku pracuje 6 lidí,a jediný bagr na stejně dlouhém zavřeném úseku v Maďarsku pracuje si 30-40 lidí a 16 strojů! Co se týká stavby dálnic je to u nás ještě horší! U nás se slavnostně zahajují a otevírají úseky 2-5km v Maďarsku jsem jel asi 70km vedle stavby dálnice Miškolec-Slovensko pracuje se tam po celé délce naprosto rovnoměrně a pracují tam stovky nákladních aut a desítky dalších strojů, Jen kropících vozů jsem za cestu tam a zpět potkal 7! Jste ministr tak se k nim prosím dojeďte podívat a zkuste jejich úspěchy zkopírovat u nás!
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)