Vážený pane ministře dopravy...
Poslanec Birke k ministrovi dopravy:
Poslanec Birke k ministrovi dopravy:
Pan Babiš mě v reakci na schválení zákona o střetu zájmů označil za lháře. Veřejné urážení je pro něj zřejmě způsob, jak se vyrovnává s těmi, kdo s ním nesouhlasí.
Pan Babiš mě v reakci na schválení zákona o střetu zájmů označil za lháře. Veřejné urážení je pro něj zřejmě způsob, jak se vyrovnává s těmi, kdo s ním nesouhlasí.
Projev na 54. schůzi sněmovny 11. ledna 2017 k Zákonu, kterým se mění zákon o střetu zájmů:
Ministerstvo dopravy je nejhorší v čerpání peněz z evropských fondů ze všech ministerstev. Přes opakované ujišťování ministra Ťoka, že má vše pod kontrolou, se situace nelepší.
Národní dopravce České dráhy zajišťuje drtivou většinu veřejné dopravy na naší železnici.
Andrej Babiš hájí svého ministra dopravy Ťoka všemi možnými i nemožnými způsoby.
Ministr dopravy Dan Ťok představil v rámci novely zákona o provozu na pozemních komunikacích změny bodového systému.
Jsem přesvědčen, že lidé mají právo vědět, jaká pochybení se při přípravě a výstavbě dálnice D47 stala a kdo je způsobil. Bohužel kvůli bojkotu ze strany ANO a Úsvitu je komise pro vyšetření stavby dálnice D47 již řadu týdnů paralyzována.
Současný zákon o pozemních komunikacích v podstatě neumožňuje krajům zapojit se do péče o silnice I. třídy. Stát totiž může na kraje převést pouze jejich celkovou správu.
Projev na 50. schůzi sněmovny 19. října 2016 k rezignaci poslankyně Olgy Havlové z komise k D47:
Když jsme před nedávnem s ministrem vnitra Milanem Chovancem na tiskové konferenci prohlásili, že si v otázce provozovatele mýtného systému od ledna 2017 koupíme lístky do první řady a budeme sledovat, jak to celé dopadne,...
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo NEUMÍ, hledá důvody. Tento známý citát, který jsem si dovolil mírně upravit, se mi vybavil vždy, když jsem poslouchal, jakým způsobem obhajuje ministr dopravy Ťok svůj (ne)postup v otázce řešení výběru mýta po roce 2016.
Vláda na návrh ministra dopravy Dana Ťoka projednala materiál, kterým se navrhuje zakonzervovat současný stav se stávajícím poskytovatelem výběru mýta, a to na další tři roky.
Přes veškerou snahu ČSSD o konstruktivní diskuzi a maximální snahu pomoci ministerstvu dopravy při zajištění výběru mýta po 1. 1. 2017, je ve světle posledních událostí zřejmé, že...
Představitelé Hnutí ANO v posledních deseti dnech dramaticky zasahují do činnosti ministra vnitra. Přitom podle § 5 Zákona o policie je policie podřízena ministerstvu vnitra a policejní prezident odpovídá za činnost policie právě jemu.
Poslanci dnes ve třetím čtení schválili vládní návrh zákona o zadávání veřejných zakázek.
ČSSD je opět nucena se zabývat resortem dopravy, přestože jeho vedení a řízení je v kompetenci koaličního partnera, hnutí ANO.
Stanovisko J. Birkeho na tvrzení ministra dopravy D. Ťoka o výběrovém řízení na systém mýtných bran
Rezignaci Antonína Prachaře na funkci ministra dopravy považuji za důsledek dlouhodobých problémů v resortu, co se týče personálních a koncepčních otázek.