Přihlášení k důchodu datovou schránkou
Dobrý den, toto jsem napsal na ČSSZ - přidávám zde, abyste věděla, jak se chováte k pojistníkům: k registraci k důchodu - nezlobte se na mě, ale Vaše vysvětlení, že je přetížená linka je spíše výmluva, než pomoc občanům. Na SSZ marně volám od pondělí minulého týdne. Denně v průměru dvě hodiny. Za 7 dní se mi nepodařilo se dovolat. Pokud stisknu na telefonu volbu 3 - důchody, po chvíli mě automat vyhodí. Pokud dám spojit se spojovatelkou, je to to samé. Váš portál v době Covidu NEUMOŽŇUJE rizikové skupině - seniorům, aby si požádali o důchod elektronicky datovou schránkou. Dovolat se, abych si domluvil termín nejde. Objednat termín elektronicky nelze - ty jsou až do února obsazeny. Takže mě nutíte, abych jel z bezpečného azylu na chalupě 40 km do Prahy a objednal se osobně a tak riskoval nákazu a pak abych tam jel znovu na stanovený termín vyplnit osobně a pak ještě jednou, pokud bude něco chybět? Celý život pracuji, celý život platím pojištění a takto jednáte s pojistníkem?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)