Nevážená, asociální a ulhaná vládo. Takhle vás vnímají obyčejní lidé
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vládě Petra Fialy.
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vládě Petra Fialy.
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k ministru vnitra Vítu Rakušanovi.
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k práci vlády Petra Fialy.
Komentář na facebookovém profilu k předsedkyni Poslanecké sněmovny Markétě Pekarové Adamové.
Komentář na facebookovém profilu k výsledku prezidentských voleb.
Komentář na facebookovém profilu k vyjádření ministra vnitra Víta Rakušana.
Komentář na facebookovém profilu k Josefu Středulovi.
Komentář na facebookovém profilu k dopadům Green Dealu na společnost.
Komentář na facebookovém profilu k platu předsedkyně Poslanecké sněmovny.
Komentář na facebookovém profilu k probíhající mnohočetné krizi.
Nafta za týden o 3 Kč, benzín dokonce o 4 Kč. Od vlády neustále slyšíme, že nám budou pomáhat… Pomáhat úplně nemusí, ale měli by makat tak, aby se podobné věci neděly! Jak?
Současná situace s energiemi ukazuje i to, jak by stát měl fungovat a co by měl mít pod kontrolou a nemá.
Do Česka už několik dnů neteče ropa ropovodem Družba. Nejdřív z toho média obviňovala Rusko, ale ropu ve skutečnosti zastavila Ukrajina. To asi máme za všechnu tu vojenskou podporu.
Jsme svědky další nehorázné prasárny, již tradičně pod taktovkou středočeského krajského radního Petra Boreckého (STAN).
Komentář na facebookovém profilu k energetice
Senát je dlouhá léta ostuda České republiky. Přestože k volbám do Senátu chodí mizivá část voličů, tak se senátoři chovají, jako by oni byli ti, kdo určují, co je správné a co špatné.
Korupce, podvody, zatýkání, sebevraždy, odstupování z funkcí… Už chybí jen vytahování sudů z Orlíku a jsme zpět v ”devadesátkách”.
Problém, o kterém mnoho politiků mluví nejvíc před parlamentními volbami. Z každého srší plno nápadů a námětů, jak to změnit a jak tento – pro některé – pohádkový byznys zkrotit. A po volbách se, jako obyčejně, nic neděje.
Je tu však několik velkých ALE. Tento vlak se vyráběl kolem roku 1980 a jeho rychlost byla už tehdy kolem 300 km/h. V té době se u nás na rychlíkových tratích jezdilo kolem 120 km/h.
Zastupitelstvo Ústeckého kraje bude 1. listopadu schvalovat nový plán dopravní obslužnosti, který bude platit v období 2022–2026.