Hradecký kraj vybral autobusové dopravce bez veřejné soutěže. Prý z časových důvodů vybral nového dopravce v tak zvaném „jednacím řízení bez uveřejnění“.
Ministerstvo financí v čele s Andrejem Babiše vybralo IBM na provozování už tak kontroverzní EET rovněž bez veřejné soutěže. Prý z úsporných důvodů. Jak to ministerstvo zjistilo bez veřejné soutěže, nevím.
A do třetice ministr dopravy Dan Ťok vybral na výběr mýtného firmu Kapsch. Bez veřejné soutěže, prý by se nestihla. Ale o tom, že stávající smlouva Kapsche vyprší na konci roku 2016, věděli ministři dopravy z ANO od počátku funkčního období.
Výmluvy se vždycky najdou. Skutečností zůstává, že vládní koalice a především Andrej Babiš neustále bojují proti korupci. Bojují slovy, činy jsou zcela jiné.
Ujišťování, že vše je čisté jako Babišova košile na předvolebních plakátech je stejně falešné, jako uzákonit způsob výběru veřejných zakázek a pak zákon obcházet.