Debata se o tom vede už dlouho. Smetanovo nábřeží se proměnilo v široký pěší a cyklo bulvár už například v září 2012 a Pražané si to pochvalovali. Bylo to ale jen na jeden den. V roce 2013 to už ale bylo pět sobot za sebou. Pak dlouho nic. Diskuse o nábřeží se opět rozproudila až v minulém volebním období, kdy jsme tomuhle místu poskytli náležitou péči a zrevitalizovali ho.
Teď v souvislosti s dopravními uzavírkami kvůli opravě tramvajové trati se zase hodně mluví o možnosti zklidnění Malé Strany. Ukázalo se totiž, že žádné výrazné dopravní komplikace nenastaly.
Do toho byly navíc před pár dny zveřejněny výsledky průzkumu od PAQ Research. Ten ukázal, že 73 % místních občanů Prahy 1 tranzitní doprava vadí. Stejně tak naprosté většině z nich vadí množství parkujících nerezidentů. Myslím, že už je načase s tím něco dělat.