BERLÍN
Dobrý den. Je fakt, že tu jsou miliony muslimů, ale proč jich brát ještě víc, když už nejen teď, ale už dříve byli problémy. Jeto dá se říct nekontrovatelná invaze, která dříve, či později vyvrcholí (nedej bože!) do násilného konfliktu. Tedy, čím více tu přijmeme muslimů, tím více zde bude potencionálních vrahů ve jménu Aláha. To mi nikdo nevyvrátí. Celá invaze je vlastně rozmísťováním těchto vojáků. Probíral jsem korán a NIKDE jsem nenašel ani jedno dobré slovo na ůkor jiných věrovyznání. Zato o vyvražďování nevěřících psů tam je toho hodně. Vždyť už tím, že jsme jim dali ubytování, oblečení, stravu a kapesné včetně zdravotního zabezpečení a opatrování jsme už nyní jejich otroky. Vždyť jsou území v jejich vlasti kde se nebojuje - proč nejdou tam? Proč? Protože tady jsou na hotelu. Také nevím, kde všichni vzali peníze pro převaděče? Vždyť to jsou pro ně velké peníze a že tam všechno prodali, aby měli na cestu je čirý nesmysl. Kdo by od nich kupoval něco, co nemá cenu. Dík za odpověď.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
Vážený pisateli, rozumím tomu, co píšete. Souhlasím s Vámi, že se islámské náboženství projevuje způsobem, který je blízký tomu, jak se ve středověku, v době křížových válek, projevovalo i křesťanství. Nebylo by ale přece správné křesťanství posuzovat právě křižáckou optikou. Právě naopak, to bylo popření křesťanských principů v praxi. Toto je pro mě důvodem, že i mezi islámem, jako duchovním směrem, a děsivou praxi muslimských teroristů a radikálů, je třeba obdobně rozlišovat. Nebylo by dobré vést novodobé křížové tažení proti islámu, ale na druhé straně je nutné vést nemilosrdný boj s terorismem, bez ohledu na to, kdo je jeho původcem. Společnost má právo na sebeobranu a úkolem nás politiků, je především zajistit bezpečnost vlastních občanů. O to se také snažíme.