Na přelomu podzimu a zimy linky pravidelně obsluhovalo osm úředníků ze čtyř různých odborů (zástupci vnějších vztahů, životního prostředí, odboru investic a majetku). Trasování se loni věnovali od 9. října do 11. prosince, každý den v době mezi osmou hodinou ráno až třetí hodinou odpoledne.
Celkem pomáhalo jihomoravským hygienikům s trasováním přibližně 200 lidí. „Ukázalo se, že naše složky velice dobře spolupracují a dokážou si pomáhat. Když někdo zavolá „mayday“, někdo se ozve a nabídne pomocnou ruku. Telefonisté se určitě nesetkávali jen s příjemnými hovory a já jim za každý z nich děkuji,“ vyzdvihl Jihomoravský hejtman Jan Grolich.
„Bylo to dlouhé a pomoci si opravdu vážíme. Někteří měli i více než tisíc hovorů,“ doplnil ředitel Krajské hygienické stanice JMK David Křivánek. Ocenění pro své zaměstnance - dobrovolníky - si z jeho rukou převzali i zástupci dalších institucí: například Krajského ředitelství policie Jihomoravského kraje, Finančního úřadu pro Jihomoravský kraj nebo Knihovny Jiřího Mahena v Brně.
Kromě pomoci s trasováním obsluhovali někteří zaměstnanci Krajského úřadu Jihomoravského kraje taky Informační krizovou linku JMK, na níž během první covidové vlny na jaře 2020 radili lidem, jak se orientovat v době celosvětové epidemie a jak správně chápat vydaná nařízení. Po spuštění očkování od poloviny ledna tohoto roku začali pomáhat i s registrací.