Pane Gazdíku
Hanba mě fakt nefackuje. Nic jsem neudělal, nejsem ani vyšetřován. Doufám, že Vy máte stejně čisté svědomí, jako já.
Hanba mě fakt nefackuje. Nic jsem neudělal, nejsem ani vyšetřován. Doufám, že Vy máte stejně čisté svědomí, jako já.
Určitě to byla moje naivita a možná přílišná důvěra vůči některým lidem. Nejsem příznivcem konspiračních teorií, ale tady je to i cílený útok na STAN.
U pana Mlejnka je podstatná prověrka, kterou má, a povaha kontaktů. Není politik. Důvodem, proč jsem rezignoval já, byla moje snaha nepoškodit naše hnutí. Nic zlého jsem nespáchal, ale v politice to tak je.
Má jít především o , které dezinformace, které používají v tzv. hybridní válce různí protivníci. Je to těžké rozpoznat je, ještě těžší je vyvracet je. Ale musíme se o to alespoň pokoušet.
Šlo o společenské a pracovní kontakty, nedomlouval jsem nic nekalého.
Rezignoval jsem na funkci ministra, protože jsem byl v kontaktu s člověkem, se kterým jsem neměl. Nic jsem neudělal a ničeho se nedopustil. Nevidím důvod rezignovat na mandát poslance.
Díky za důvěru, korupce jsem se nedopouštěl. Nešlo o dovolenou, na kterou bychom jeli spolu, potkali jsme se na horách na prodlouženém víkendu jako se spoustou jiných lidí.
Ano, mám.
Chtěli jsme, aby starostové, lidé se zkušenostmi z komunální politiky měli zastoupení i ve vrcholné politice více, než do té doby. Pochybovat samozřejmě můžete, je to Vaše právo. Já věřím, že prací Vám i ostatním dokážeme, že chyba jedince neznamená, že hnutí jako takové je špatné.
I já veřejně říkám, že jsme ve válce. Nejsme ve válečném stavu s Ruskem, ale válka ovlivňuje naše životy víc, než jsme si uměli představit. Ostatně Rusko také nevyhlásilo Ukrajině válku, ale prostě ji napadlo. Tento fakt asi nebudeme zpochybňovat. A Rusko už ostatně před časem, ještě v období minulé vlády, zařadilo Českou republiku na seznam nepřát
Sněmovní komise se může ptát všech aktérů, může chtít důkazy a může vydat zprávu a upozornit veřejně na nesrovnalosti. Nesmí zasahovat do vyšetřování, ale může veřejně říct „toto nemá logiku, to je špatně”. Paradoxně může i na politické půdě zabránit politickému ovlivňování. Třeba i tím, že budou v komisi zastoupeny všechny sněmovní strany.
Máte pravdu, že školství se zotavuje z pandemie covidu. Zároveň říkáte, že je školský systém zamrzlý. Není to tak docela pravda, máme i úžasné školy s programy pro 21. století. Ale potřebujeme, aby jich bylo víc. Víte, když budeme čekat, až nastane idyla, nebude nás trápit ani covid, ani válka v Evropě, ani cokoliv jiného, nezačneme se změnami n
Nepočítám s plošnými povinnými psychotesty. Byl by to i zásah do soukromí dětí a jejich rodičů, k tomu nemá nikdo právo vás nutit. Počítáme ale s posílením stavu psychologů na školách. Neštěstí ale nikdy zcela nepředejdete. Bohužel. Ani ve škole, ani mimo ni.
Pokud měli více času i na matematiku, tak třeba proto, aby pochopili zadání. Co bude s maturitami, to budeme řešit v situaci, kdy si vyhodnotíme, kolik ukrajinských uprchlíků tady zůstane a kolik se jich bude chtít vrátit. Přiznám se, že teď řeším spíše umístění ukrajinských žáků tak, aby se co nejméně dotklo českých žáků.
Demokracie neznamená právo lhát nebo vědomě šířit od školní katedry propagandu. Z mého pohledu je to zpronevěření se učitelské profesi. Můžete se mýlit, ne lhát. Můžete mít názor na jakoukoliv věc, ale nemáte právo o ní vědomě lhát a vykládat to dětem. Je zkrátka rozdíl mezi sdělováním vašeho NÁZORU a sdělováním FAKTŮ. Máte právo na názor, ne na le
Každý z nás má právo na NÁZOR. Učitel ale nesmí vědomě žákům předkládat nepravdu nebo propagandu, která je v rozporu s FAKTY. Máme právo na názor, nemáme právo na lež. My prostě často nerozlišujeme fakta od názorů. Učitelka bezesporu pochybila, škola a zřizovatel to vyřešili a já to veřejně podpořil.Co se týče této vlády: nikdy jsem netvrdil, že js
V této chvíli nemají žádný problém se studiem ti ruští studenti, kteří mají v ČR platné vízum. Ale nová neudělujeme a v dohledné době se k tomu ani nechystáme.
Předně nikdo nechce, aby se zhoršila kvalita výuky pro české děti. Ty se budou na školy hlásit přednostně. Kapacity škol nejsou naplněné. Přetlak je určitě v Praze a v prstenci obcí kolem Prahy, ale v jiných regionech nejsou třídy naplněné - právě tam by měly směřovat postupně ukrajinské děti. A myslím, že uprchlíkům před válkou je třeba pomoci.
Nemyslím, že by nám cokoliv stouplo do hlavy. Případy pánů Farského a Polčáka jsou přece naprosto rozdílné. Rozlišujme kauzy a tzv. „kauzy”. Odlišujme, kdy se někdo obohacuje a kdy ne. Odlišujme, kde je skutečný střet zájmů a kde ne.
Zatím jsme zahájili diskusi, nic není jisté. Ale i kdyby druhý cizí jazyk nebyl povinný, škola by ho musela nabízet - čili nikdo nebude o nic zkrácen. A za mě je lepší, když žák zvládne obstojně alespoň jeden jazyk, místo povinného druhého mu může škola nabídnout např. konverzaci toho cizího jazyka, který se už učí.