učitelka
Pane ministře, pokud tu učitelku češtiny vyhodíte/necháte vyhodit, dostanete se na stejnou úroveň ministra školství z ob...
Pane ministře, pokud tu učitelku češtiny vyhodíte/necháte vyhodit, dostanete se na stejnou úroveň ministra školství z ob...
Dobrý den, pane ministře. Narovinu přiznávám, že se mě problém s kapacitami škol vůbec netýká, ale zajímalo by mě, proč ...
Dobrý den, pane ministře. Nejen v souvislostí s aktuální tragédií ve škole, která u nás bohužel není ojedinělá, nauvažuj...
V této chvíli nemají žádný problém se studiem ti ruští studenti, kteří mají v ČR platné vízum. Ale nová neudělujeme a v dohledné době se k tomu ani nechystáme.
Předně nikdo nechce, aby se zhoršila kvalita výuky pro české děti. Ty se budou na školy hlásit přednostně. Kapacity škol nejsou naplněné. Přetlak je určitě v Praze a v prstenci obcí kolem Prahy, ale v jiných regionech nejsou třídy naplněné - právě tam by měly směřovat postupně ukrajinské děti. A myslím, že uprchlíkům před válkou je třeba pomoci.
Nemyslím, že by nám cokoliv stouplo do hlavy. Případy pánů Farského a Polčáka jsou přece naprosto rozdílné. Rozlišujme kauzy a tzv. „kauzy”. Odlišujme, kdy se někdo obohacuje a kdy ne. Odlišujme, kde je skutečný střet zájmů a kde ne.
Zatím jsme zahájili diskusi, nic není jisté. Ale i kdyby druhý cizí jazyk nebyl povinný, škola by ho musela nabízet - čili nikdo nebude o nic zkrácen. A za mě je lepší, když žák zvládne obstojně alespoň jeden jazyk, místo povinného druhého mu může škola nabídnout např. konverzaci toho cizího jazyka, který se už učí.
Nic jsem si nepoupravil. Podíl ve firmě, ve kterém už nejsem činný a ze které nemám žádný zisk, jsem řádně uvedl v majetkovém přiznání. Neuvědomil jsem si, že jsem uveden jako jednatel - prostě proto, že v té firmě nejsem činný a vše si zařizuje společník. V ničem jsem se neobohatil, v žádném střetu zájmů jsem se neocitl. Už jsem se vzdal funkce je
zapomněl? Mě vždycky říkali neznalost zákona neomlouvá a při znalosti jde o vědomé porušení.
Pane Gazdíku, Vy jste v návalu práce zapoměl, že máte poloviční podíl ve zlínské firmě Jocheček? Nebyl jste jeden z mnoh...
Projev na 17. schůzi Poslanecké sněmovny 29. března 2022 k návrhu na vyslovení souhlasu Poslanecké sněmovny s prodloužením doby nouzového stavu
Dobrý den, já myslím, že zrušení druhého cizího jazyka na základce je sporné. Ono totiž někomu nemusí jít jeden jazyk, a...
Ministr školství, mládeže a tělovýchovy Petr Gazdík dnes u příležitosti Dne učitelů poslal do škol dopis, který je adresován celému pedagogickému sboru.
Projev na 16. schůzi Poslanecké sněmovny 24. března 2022 – odpověď na interpelaci poslance Vlčka k revizi vzdělávacích programů
Projev na 16. schůzi Poslanecké sněmovny 24. března 2022 – dpověď na interpelaci poslance Fleka k aktuální situaci v školství
Nebo co si myslet o nejsném financování vaší strany nebo o chování některých vašich vlivných členů, jako pan Farský nebo...
Projev na 23. schůzi Senátu ČR dne 17. března 2022 k návrhu zákona o opatřeních v oblasti školství v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny vyvolaným invazí vojsk Ruské federace.
Projev na 23. schůzi Senátu ČR dne 17. března 2022 k návrhu zákona o opatřeních v oblasti školství v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny vyvolaným invazí vojsk Ruské federace.
Dobrý den, Vy tvrdíte, že míst pro děti bude ve školách a školkách dost, pro české i ukrajinské děti. Podle všeho umožnu...
Projev na 15. schůzi Poslanecké sněmovny 11. března 2022 k vládnímu návrhu zákona o opatřeních v oblasti školství v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny, vyvolaným invazí vojsk Ruské federace