Ochrana hranic
Mluvil jste puvodně o libyjské trase, proto jsem se tady o ní bavil, že se tam počet migrantu nesnížil. A vy do toho najednou taháte i tureckou trasu.Když se mluví o jedné trase tak do toho netahejte pak něco dalšího. Snížení počtu na turecké trase: ano je dusledkem dohody s Tureckem, jenže v
podstatě to byl pokus dotáhnout sem ještě větší počet lidí pomocí slavného bezvízového styku, ke kterému zdá se naštěstí nedojde. Po krátké odmlce bude nejspíš migrační vlna opět pokračovat. K pobřežní stráži:
a)chcete at ji hodnotím po zahájení činnosti. Moc se mi nechce čekat 4 roky až tu bude pulka Afriky a Blízkého východu. Do té doby pár desítek lidí, nebo kolik jich bude,
toho moc nezmuže. b)Už vubec se mi nechce čekat, když vím že stráž se má aktivovat až v momentě kdy daný stát nebude migraci zvládat. Vzhledem k tomu že EU nemá v plánu
zavřít hranice, protože by to bylo moc xenofobní, tak tato stráž má jen pomoci s počítáním migrantu, nikoli s dukladnými prověrkami migrantu.
FČ
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
31.08.2016 9:20:50 - Mgr. et Mgr. et Mgr. Tomáš Zdechovský, Ph.D., MBA
Vážený pane Černochu, mluvíme-li o migrační krizi, největším problémem byla právě trasa přes Turecko a navíc je třeba vidět problém jako celek. Dával jsem Vám sice odkaz, kde byla čísla pro Itálii, ale předpokládal jsem, že víte, že problém není jen Itálie a data z ostatních tras si dohledáte. Číslo, které je opravdu směrodatné, je právě součet za všechny tři trasy (tj. Řecko, Itálie a Španělsko, kde je ale počet příchozích migrantů zanedbatelný)
K ostatním věcem už jsem se vyjadřoval dost jasně. O tom, že pobřežní stráž má vzniknout dříve, jsem už psal. Zbytek jsou už jen Vaše dohady.S pozdravemTomáš Zdechovský