Ocenění Spokojený zákazník náleží lidem, kteří zlepšují renomé všech podnikatelů a kteří pokračují v řemeslné tradici našehoregionu. Děkuji všem oceněným a přeji jim mnoho úspěchů v další práci,“ řekl hejtman Jiří Štěpán. Ocenění Spokojený zákazník uděluje Sdružení českých spotřebitelů na dva roky. Může jej získat podnikatel, který poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Podnikatelé jsou navrhováni členy Sdružení českých spotřebitelů nebo zástupci místních a podnikatelských samospráv. Výsledky sdružení vyhlásilo v sídle krajského úřadu.
Cena Spokojený zákazník se v regionu letos udílela již podeváté a finančně ji podpořilKrálovéhradecký kraj. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR,“ uvedl místopředseda Správní rady SČS Libor Novák.
Cenu Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2018–2020 obdrželi:
- Řezník – uzenář Mareš, s. r. o. – vyhledávaná řeznická prodejna v centru Náchoda s kvalitními výrobky zejména vlastní produkce
- N I V A, s. r. o., z Dolního Přímu – výrobce kvalitního plísňového sýru
- JungBerg, s . r. o. – výrobce hořického piva,pivovar obnovil výrobu po několika desetiletích, postupně revitalizuje jeho historické budovy a podílí se na propagaci města
- Královéhradecká lékárna, a. s.– oblíbená lékárna ve Dvoře Králové nad Labem s ochotným a vstřícným personálem
- Jan Mikeš z České Skalice – spolehlivý servis a prodej jízdních kol
- Květoslava Hejcmanová – kvalitní opravy hodin a hodinek v Gajerových kasárnách v Hradci Králové
- Kamil Mach – oblíbený zmrzlinářský stánek v Jaroměři
- Státní léčebné lázně Janské Lázně, státní podnik – provozuje kavárnu Kolonáda, jejíž hosté oceňují příjemné prostředí a ochotný personál
- LK PLAST, s. r. o., z Habřiny – jediný jednatel a společník Leoš Kalenský dlouhodobě poskytuje kvalitní služby ve vodoinstalatérství, topenářství, montáži, opravách a revizích plynových zařízení
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit.“ SČS působí v řadě oblastí, pokrývají odbornosti ve vztahu k bezpečnosti a kvalitě výrobků čistandardizacifinančních služeb.