PhDr. Vladimíra Vítová, Ph.D.

Aliance národních sil - předsedkyně
  • ANS
  • mimo zastupitelskou funkci
Ústecký kraj Karlovarský kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Liberecký kraj Královéhradecký kraj Jihočeský kraj Vysočina Pardubický kraj Jihomoravský kraj Zlínský kraj Olomoucký kraj Moravskoslezský kraj Praha
Geomapa
Česká republika
2,35
muži 80%
ženy 19%
18+ 0%
26+ 24%
38+ 3%
50+ 72%

Průměrná známka je 2,35. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

02.02.2020 14:50:30

Zdravice Aliance národních sil zaslaná Národní demokracii

Zdravice Aliance národních sil zaslaná Národní demokracii

ANS zaslala zdravici na jednání ND v Rokycanech, dne 1. 2. 2020.

Vážení přátelé,

dovolte, abych Vaše dnešní setkání pozdravila jménem Aliance národních sil.

Národní demokracie má s ANS společné dva zásadní programové body – a těmi jsou: urychlené vystoupení naší země z EU a z NATO. Dále se samozřejmě v mnohých bodech lišíme, ale to nebrání spolupráci v těchto dvou bodech, jejichž urychlené vyřešení je pro existenci naší země životně důležité.

Aliance národních sil je konzervativní socialistický proud české politické scény. Jsme toho názoru, že vzhledem k historii naší země je prakticky vyloučeno, aby autentický národní konzervativec neměl smysl pro socialistické hodnoty (ale v tom se lišíme od Národní demokracie J).

ANS prosazuje ochranu tradičních civilizačních a přirozených hodnot – tedy tzv. hodnotový konzervatismus, kdy jde o návrat k osvědčeným hodnotám minulosti (např. tradiční rodina) a to znamená, že v pojetí ANS jde i o návrat k sociálním výdobytkům socialistického hnutí, zčásti dosaženým již před více než 100 lety, které však po roce 1989 neustále likvidují tzv. neoliberálové.

Česká republika se za období posledních 31 let dostala z pozice rozvinutého průmyslového státu do role kolonie západních zemí, především pak Německa a byla dokonce oficiálně přeřazena americkou bankou J.P. Morgan mezi rozvojové země - s ohledem na úroveň výroby, výsledky, úroveň mezd, platů a důchodů obyvatel, jakož i na odevzdané vlastnictví nerostných zdrojů a přírodního bohatství.

Nemá-li totálně zkolabovat ekonomický systém u nás v důsledku našeho přechodu na chybný ekonomický liberálně kapitalistický model - v rámci tzv. washingtonského konsensu - a má-li se zvednout životní úroveň našich občanů, je třeba změnit celý ekonomický model u nás, a to v rámci celkové systémové změny. Jde současně o postup, jak přestat být cizí kolonií, jak přestat být rozvojovou zemí, v níž jsme se po r. 1989 postupně přeměnili. A tato změna není možná při našem setrvání v EU, neboť ta nás svými omezujícími předpisy a pravidly, mírou dotací a dalšími nástroji dostala přesně do pozice, kde nás potřebovala mít. K tomu všemu nás uplácí z našich vlastních peněz, protože do EU platíme celkově 5x víc než od ní v podobě dotací dostáváme.

EU se stává rovněž hrozbou pro naši zemi a její obyvatele i z hlediska dovozu migrantů. EU totiž přijala dokument na postupné obsazení Evropy migranty v počtu až 56 – 80 milionů a nyní ho systematicky naplňuje (Viz. EURO-MED a Dokument OSN „O náhradě původního obyvatelstva Evropy“).

Je tedy zcela nesmyslná představa některých našich občanů i politiků o tom, jak budeme bránit naše hranice proti migrantům a současně zůstaneme členy EU. Jedno totiž v praxi zcela vylučuje to druhé, o čemž svědčí i ten fakt, že EU organizuje, personálně zajišťuje a spolufinancuje přísun migrantů do Evropy – a to vše z daní svých členských zemí a jejich občanů prostřednictvím neziskovek.

Jedinou možností, jak se z této pasti dostat, je z EU co nejrychleji vystoupit. Proto navrhujeme využít voleb k rozhodnutí o vystoupení z EU, které by provedla -  na základě získaného mandátu - nově sestavená vláda. Krom toho volby jsou více než referendum, neboť umožňují hlasovat o daleko širším spektru otázek, než je možné v rámci referenda, na jehož samotné schválení je možné čekat roky.

Co by nastalo po vystoupení ČR z EU? ČR by získala převážnou část ztracených kompetencí a zejména své suverenity zpět, začala by si opět provádět svoji bilaterální zahraniční, ekonomickou a obchodní politiku tak, jako tomu bylo po její dlouhou historii s výjimkou 2. světové války a současné doby.

Strategicky řízená migrace je globálními elitami  používána jako zbraň. O tomto jevu existuje řada studií - například „Řízená nátlaková migrace“. Migrace, která nyní probíhá v EU, je dlouhodobě připravovaný  a pečlivě „inženýrsky“ organizovaný projekt ze strany OSN a samotné EU.

Musíme proto IHNED vystoupit z EU A Z NATO, což jsou dvě spojité nádoby – které jsou provázány institucionálně, personálně, finančně i organizačně.  Existuje poměrně snadná možnost vystoupit z EU. Je nutné oznámit Evropské komisi datum a postup odchodu ČR z EU. Způsob vystoupení není v Lisabonské smlouvě (čl. 50) výslovně uveden. Každý členský stát jedná v souladu se svými ústavními předpisy a s mezinárodním právem.

Co se týče vystoupení z NATO, tak podle čl. 13 Zakládající smlouvy může po dvaceti letech platnosti smlouvy kterákoli smluvní strana odstoupit od smlouvy rok poté, co podá oznámení o odstoupení vládě Spojených států amerických. Od vstupu ČR do NATO uplyne letos 12. 3. již 21 let.

Druhý způsob možného vystoupení z NATO tkví ve faktickém zpochybnění samotné smlouvy, neboť nejsou absolutně dodržovány základní principy, na nichž je NATO údajně postaveno. Veškerá činnost NATO je v naprostém rozporu se zakládací smlouvou NATO, je v rozporu s cíli a zásadami Charty OSN, s principy zakládajícího dokumentu Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě a také s naší Ústavou.

NATO nechrání hranice schengenského prostoru před invazí migrantů, ale je zaměřené výlučně na agresi proti vybraným zemím se surovinovým bohatstvím na Blízkém a Středním východ, či v Africe a dále je zaměřené proti Rusku.

Z uvedeného je tedy zřejmé, že naše další setrvání v NATO nás nejen nechrání, nýbrž nás naopak přímo ohrožuje. Existuje totiž akutní nebezpečí zatažení našeho státu do války a to na našem vlastním území. Na všech současných agresivních válkách pod velením USA v zahraničí se navíc jako fíkový list podílejí i naši vojáci, ač jde o obsazování zemí s nerostnými zdroji pod záminkou vývozu demokracie, tedy toho, co očividně již dávno chybí i samotným USA.

Stávající silné smluvní propojení EU a NATO znemožňuje realizovat zásadní změny v našem státě a tedy zahájit cestu k nápravě současného stavu. Naše účast v EU a v NATO zajišťuje bezpečnost či spíše beztrestnost jen spolupachatelům žalostného stavu naší země z řad našich představitelů, což je i hlavním důvodem jejich setrvalé obhajoby našeho členství v těchto obou institucích.

Těším se na spolupráci.

V Praze 1. 2. 2020


PhDr. Vladimíra Vítová, Ph.D,

Předsedkyně ANS

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama