RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.

ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,27. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. byl položen dotaz

Blanka

Tunel Blanka je zdá se pěkný tunel. Můžete jako opoziční zastupitelé dát celou věc přezkoumat nezávislým auditem?

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. odpověděl na dotaz

Ztráta není 30 milionů, ale 240 milionů Kč

Dobrý den, ztráta není 30 milionů, ale 240 milionů Kč. Není možné takto přesunovat peníze a tvářit se, že nejde o ztrátu. Kdyby nebylo jízdné zdarma, DP a tedy Praha by neutratil navíc 240 mil. Kč. Tyto peníze nebudou chybět, již bohužel citelně chybí. S pozdravem a poděkováním, T.Hudeček

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. odpověděl na dotaz

Problém je jinde

Dobrý den, systém přerozdělování daní je poměrně složitý a měl by reagovat na stávající situaci. Problém ani tak není v těch 2 miliardách - ovšem v celém systému, například také financování dopravních staveb v Praze. To je násobně více a stát se například na výstavbě metra nijak nepodílí. Přitom ve světě je to běžné. Byl bych osobně velmi rád, kdyb

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. byl položen dotaz

Karlův most

Loni tuším byl problém s opravou Karlova mostu, s její kvalitou, Praha za to dostala pokutu. Řešíte nějaké podobné případy nekvalitních a předražených oprav v Praze?

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. odpověděl na dotaz

Zelené plochy

Dobrý den, v plánovaném územním plánu se se zelenými plochami kupodivu poměrně počítá - v rámci celé Prahy jsou plánované tzv. zelené klíny směřující z okraje Prahy a snažící se "dojít" až do širšího centra. Dovoluji si však vyjádřit základní problém a myšlenku - Praha má dosti zeleně, pokud to měříte plochou, zde v řeči čísel není možno klamat seb

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. byl položen dotaz

Územní plán

Pane doktore, při vytváření územního plánu mi přijde velmi důležité, aby byly zachovány stávající zelené plochy a jeich striktní ochrana. Jak to zatím vypadá v návrhu nového plánu? věra

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. odpověděl na dotaz

Na chyby soustavně upozorňujeme

U něčeho z toho, na co jsme upozorňovali, se koalice nechala slyšet, že to vyřeší - u těchto věcí (právnické služby, některé problémové smlouvy) tedy vyčkáme. Další - a to ty nejhorší doposud ani záměr nebyl uveřejněn - např. pronájem Škodova paláce, hospodaření dopravního podniku, řešení finanční situace Prahy (a mnoho dalšího!) - tam budeme tlači

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. byl položen dotaz

Opencard

Pane Hudečku, záležitost s Opencard asi nebude jediná podezřelá záležitost z minula, máte podezření ještě na další věci?

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. odpověděl na dotaz

Praha další nárůst automobilové dopravy už opravdu téměř neunese

Praha další nárůst automobilové dopravy už opravdu téměř neunese. Dopravní špička je ve vnitřním, ale i vnějším kordónu rozložena v podstatě kontinuálně od cca 7:30 do 17:30. Tarifní úpravy zaměřené na přerozdělení peněz směrem k seniorům a dětem (kteří navíc auto ani předtím vůbec nevyužívali) miíří také tímto "antisměrem". Máte tedy bohužel napro

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.
RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D. byl položen dotaz

MHD

Zdá se, že nerozum zvítězil a doprava v praze dost podražila, často slýchám od kamarádů, že emhádéčkem už jezdit opravdu nebudou, že je auto levnější, unese Praha další nárůst dopravy?

RNDr. Tomáš Hudeček, Ph.D.