Blanka
Tunel Blanka je zdá se pěkný tunel. Můžete jako opoziční zastupitelé dát celou věc přezkoumat nezávislým auditem?
Tunel Blanka je zdá se pěkný tunel. Můžete jako opoziční zastupitelé dát celou věc přezkoumat nezávislým auditem?
Dobrý den, ztráta není 30 milionů, ale 240 milionů Kč. Není možné takto přesunovat peníze a tvářit se, že nejde o ztrátu. Kdyby nebylo jízdné zdarma, DP a tedy Praha by neutratil navíc 240 mil. Kč. Tyto peníze nebudou chybět, již bohužel citelně chybí. S pozdravem a poděkováním, T.Hudeček
Pane doktore, bude Praha hledat oněch 35 milionů ztráty na jízdném jinde nebo to chybět nebude?
Kvalitní vzdělání bylo ve vyspělé a alespoň trochu demokratické společnosti považováno za základ úspěšné pracovní kariéry a také jako vstupenka mezi střední třídu.
Dobrý den, systém přerozdělování daní je poměrně složitý a měl by reagovat na stávající situaci. Problém ani tak není v těch 2 miliardách - ovšem v celém systému, například také financování dopravních staveb v Praze. To je násobně více a stát se například na výstavbě metra nijak nepodílí. Přitom ve světě je to běžné. Byl bych osobně velmi rád, kdyb
Je skutečně pravda, že Praha by mohla přijít až o 2 mld. Kč, vždyť Praha je i kraj, tím by se to mělo kompenzovat.
Loni tuším byl problém s opravou Karlova mostu, s její kvalitou, Praha za to dostala pokutu. Řešíte nějaké podobné případy nekvalitních a předražených oprav v Praze?
Dobrý den, v plánovaném územním plánu se se zelenými plochami kupodivu poměrně počítá - v rámci celé Prahy jsou plánované tzv. zelené klíny směřující z okraje Prahy a snažící se "dojít" až do širšího centra. Dovoluji si však vyjádřit základní problém a myšlenku - Praha má dosti zeleně, pokud to měříte plochou, zde v řeči čísel není možno klamat seb
Pane doktore, při vytváření územního plánu mi přijde velmi důležité, aby byly zachovány stávající zelené plochy a jeich striktní ochrana. Jak to zatím vypadá v návrhu nového plánu? věra
U něčeho z toho, na co jsme upozorňovali, se koalice nechala slyšet, že to vyřeší - u těchto věcí (právnické služby, některé problémové smlouvy) tedy vyčkáme. Další - a to ty nejhorší doposud ani záměr nebyl uveřejněn - např. pronájem Škodova paláce, hospodaření dopravního podniku, řešení finanční situace Prahy (a mnoho dalšího!) - tam budeme tlači
Bohužel je toho nespočetně, z těch největších: prodeje pozemků, předražené a nepotřebné právnické služby, hospodaření dopravního podniku a TSK, vyvádění divident a tedy peněz z firem ve vlastnictví hl. m. Prahy, plýtvání penězi při pronájmu budov, politika vodného a stočného a další
Pro provedení auditů tlačíme na koalici a u nejzávažnějších problémů navrhujeme řešení - viz např. zmíněná komise Z. Tůmy pro rozpočet a pod. Jako opoziční strana nedisponujeme z rozpočtu magistrátu prostředky na audity.
Píšete, že je Praha zadlužená, není divu, dělali jste si nějaký audit, kde jsou největší chyby v hospodaření?
Pane Hudečku, záležitost s Opencard asi nebude jediná podezřelá záležitost z minula, máte podezření ještě na další věci?
Čeho jste za tu dobu, co jste v opozici na magistrátu dosáhli, co byste hodnotil pozitivně?
Jakou vysokou školu jste vystudoval?
Praha další nárůst automobilové dopravy už opravdu téměř neunese. Dopravní špička je ve vnitřním, ale i vnějším kordónu rozložena v podstatě kontinuálně od cca 7:30 do 17:30. Tarifní úpravy zaměřené na přerozdělení peněz směrem k seniorům a dětem (kteří navíc auto ani předtím vůbec nevyužívali) miíří také tímto "antisměrem". Máte tedy bohužel napro
Zdá se, že nerozum zvítězil a doprava v praze dost podražila, často slýchám od kamarádů, že emhádéčkem už jezdit opravdu nebudou, že je auto levnější, unese Praha další nárůst dopravy?
Otevřený dopis karlu Březinovi, náměstkovi primátora hlavního města Prahy.