Ministr dopravy Dan Ťok (ANO) bude konečně končit. Hnutí ANO již vede ministerstvo dopravy nepřetržitě plných pět let (!!) a je typickou ukázkou toho, že Andrej Babiš ve skutečnosti nemá žádné odborníky. Jeho sliby jsou jen prázným marketingem. Výsledkem práce hnutí ANO na ministerstvu je totální chaos, ať jde o mýtné nebo o tristní stav silnic nebo o železniční dopravu. A doplácí na to celá republika.
Například Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) ve své zprávě kritizuje dlouhou dobu výstavby dálnic. Většina našich silnic je v dezolátním stavu. Ve světovém žebříčku kvality silnic se Česká republika těžce propadla z již tak špatného 65. místa až na 74. místo. Umístili jsme se hůře než například Gambie či Tádžikistán! V asfaltu se tvoří víc děr, než kolik jich silničáři za rok stihnou opravit. Vidíme zde nelichotivé vysvědčení Babišovy vlády a ministra dopravy Ťoka (ANO), který za stav silnic a dálnic odpovídá již 5 let. Většinou jde o silnice II. a III. třídy, které přešly již v dezolátním stavu na kraje od státu při zřízení krajů. Vláda přitom slíbila krajům prostřednictvím premiéra Babiše jenom letos na opravy silnic 3-4 miliardy korun. Ty zatím na kraje ale nepřišly. Navíc letos půjde na opravy dálnic a silnic prvních tříd, tedy těch nejdůležitějších, méně peněz než vloni. Do dopravní infrastruktury a sítí dobrý hospodář investuje především. Vládu ANO, ČSSD a KSČM však stále více zajímá bezpracná životní úroveň nepřizpůsobivých občanů.